1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Razer - DeathAdder + drivers & WINDOWS?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi tiibori 11.11.2007.

  1. tiibori

    tiibori Member

    Liittynyt:
    11.11.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon ostanu >Razer Deathadderin ja asennellu mun uudehkoon koneeseen.

    kun kytken hiiren USB porttiin nii windowsin käynnistyessä työpöytä tilaan ( kun on ladannu kaiki palomuurit yms. päälle ja on siin työpöytä jutskassa) nii painan minä näppäimistöstö tai hiirella jotai nappulaa niin koko kone jumiutuu, hiiren cursori kyllä liikkuu mutta mitään ei tapahdu. (ei avaa teht. hallintaa eikä mitään)

    joudun käynnistämään koneen uudelleen "nappulasta"... vaihdan hiiren USP portia ja käynnistän koneen, sillo se tarkistaa jonkun levyn, ja bootii koneen. jonka jälkeen hiiri ja windows toimii ihan normaalisti.. sitten koitan asentaa razerin ajureita... siinä sen onko hiiri kytketty usb portiin kysymyksen jälkeen tulee se "continue anyway " kohta jossa lukee kutakuinki: "windows ei voinut vahvistaa yhteen sopivuutta.. please choose continue anyway)" ja siin on vaihtoehdot että keskeytä asennus ja jatka ( kuten aiemmin razer käskee "continue anyway" niin painan sen jatka... asennus sujuu loppuun ihan mallikkaasti ja kun se käskee "restart computer now."

    kun kone on käynnistynyt uudelleen niin windows jumittaa jälleen, ja koitan boottia ja vaihtaa USB-porttia jälleen mutta nyt kone alkaakin vedostaan jotai levyä eikä windows käynnisty edes viansieto tilaan, siispä joudun aina formatoimaan koko hoidon

    vanhemalla HP:n perus hiirellä tätä ei käy ( ei ole USB hiiri )

    elikkäs kysyisin onko tämä razeri varmasti windowsXP yhteen sopiva? toisin kuin windows itse väittää!

    PS. hiiri toimi 2kk ihan OK.
     
  2.  
  3. hermuza

    hermuza Guest

    Hmm no siis kyllähän tuo Windows XP löytyy tuolta "System Requirementents"-kohdasta Razerin kotisivuiltakin, niin luulisi tukevan ihan täysillä. Ostin itsekin kyseisen hiiren ja tuntuu ainakin käteen sopivalta ja hyvältä liikkeissä.

    Joo ei minullakaan näkynyt moista varmaan millään hiirellä mitä muistaisin. Ainakaan koneen mukana tulleellaa Fujitsun hiirellä ei näkynyt moista varoitusta.
     

Jaa tämä sivu