Ei todellakaan kannata. Ylihintainen paketti. Itse kokosin äsken samanlaisen koneen ostoskoriin ja hinnaksi tuli 4765€ jimm's ottaa kasaamistesta näköjään vähän päälle 2000€.
ja siihen vielä se 300Gt En usko että kukaan olisi vielä tota pakettia ostan, mutta jos jimms haluaa niitä yrittää myydä ja pitää hinnan tuolla pilvissä niin senkus vaan.. aivan ylihintainen ja kun ei ymmärrä kuka edes tollasta "teho" pc:tä muka tarvis jossaan
Jep, mutta tässä tapauksessa tuntuu että pyytäjäkin on hullu ;D Mutta tiedä sitten... jos itse menisin ostamaan tota konetta niin tinkisin kyllä kunnolla
Jos itse menisin ostamaan tuota konetta, olisin voittanut lotossa, ja silloinkin gtx:ät vaihtuisivat ultriin, prossuhan on tuossa jo vanhaa kamaa, ja koneeseen tulisi varmaankin myös hd-dvd-asema.
Tai sitten jätettäisiin jossittelut kokonaan pois ja todettaisiin, ettei kyseinen ostos kannata eikä ostos ole läheskään sen arvoinen.
Tässä ei ole muuten tullut thö unelmakone-ketjua vastaan vähään aikaan. Voisi olla aika mielenkiintoinen.