1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung DCB-P853Z kauko-ongelma / tarvikekaukoista yleisesti

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi dfgjkl 09.11.2007.

  1. dfgjkl

    dfgjkl Member

    Liittynyt:
    09.11.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Piti tämän akuutin ongelman vuoksi viimein rekisteröityi tälle erittäin asiantuntevalle foorumille, tähän asti olen vain seuraillut taustalla.

    Eli otsikossa mainitun laitteen kaukosäädin sanoi sopimuksensa irti. Mikään nappi ei aiheuta mitään reaktiota telkkarissa eikä boksissa, kumpikin toimivat etupaneelista ja telkku (Samsung LE32R71B) myös omasta kaukostaan aivan ok. Vika on siis eristetty kaukosäätimeen, uusilla pattereillakin testattiin eikä auttanut.

    Ei kait siinä mitään, kapulahan täytyy laittaa myyjälle kuitin kera takuuvaihtoon, mutta kaukon puuttuminen rampauttaa nyt koko boksin tallennustoiminnot ja kirjaston hallinnan - niitä värillisiä nappuloita kun ei löydy boksin etupaneelista, joten katsottuja ohjelmia ei voi poistaa eikä uusia tallennuksia ohjelmoida. Ei näin.

    Onko muilla käyttäjillä kokemuksia esim. markettien tarvikekaukosäätimistä, toimivatko boksin kaikki toiminnot niillä kuten pitääkin? Entä voisikohan tuon tv-kaukon jotenkin virittää käskyttämään boksia, siitähän löytyisi nuo värilliset napit mutta ainakaan minä en löytänyt manuaalista tällaista ohjetta? Joitakin muita ratkaisuja?
     
  2.  
  3. dfgjkl

    dfgjkl Member

    Liittynyt:
    09.11.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse itselleni vastaten, kauko koki ihmeparantumisen kun käytin sen auki ja annoin vähän valohoitoa - viittaisi siis johonkin kosketushäiriöön.

    Jos joku kuitenkin keksii alkuperäiseen ongelmaan ratkaisun, niin toivottavasti siitä on jollekin muulle apua.
     

Jaa tämä sivu