pitäs katella näytönohjain? Halpa Tehokas SLI tai CROSSFIRE (paljon lisää tehoa) Käy Asrock 4coredual-vsta emoon (ostan joskus 2 näytohj emon) niin ja millon kannattaa ostaa jos hinnat laskee kohta kumminki?
se minullaki o käyny mielesä mutta pitäs olla toine kone misä sais tuon 8800gt:n gen1:ksi ja sittekö hommaan uue emon nii takas gen2:ksi. Eli menis aika monen mutkan kautta. No sanokaa tehokkaita SLI tai Crossfire ohjaimia tähä mun emoo jolla pärjäis jonkuaikaa ja melkee tuplattua ko laittaa 2 ohjainta.hinta 400€ tienoilla. Oon miettiny tuota sapphire hd2900xt:tä mutta testeissä on eroja tosi paljon....toms hardwaressa hävis 8800 gts 320:lle mutta monilla muilla sivuilla voittaa???????mitähä täsä uskois?
Ei tuossa sinun emossa ole kahta PCI-E väylää. Siinä on vain yksi, ja sekin toimii 4x nopeudella. Joudut ostamaan uuden emon, jos haluat CF:n tai SLI:n.
Tiedän. Ajattelinki tulevaisuutta. Eli ostaisin nyt yhden ja joskus toisen....(sitten kun mulla on SLI tai Crossfire emoki valmiina). Ja eikö tuossa 4x väylässä jää n.2% joillakin näytohjaimilla hävikkiä tehoissa?