1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ZeCS Laaksonen = ??

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mikumi 04.11.2007.

1. Mikumi

Mikumi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin 1GB 400mhz DDR-muistikamman sieltä. Nyt on mennyt kolme viikkoa ja he eivät vastaa edes sähköposteihini. Osaavatko ne suomea? onko kellään kokemuksia. Lähetin tänään sähköpostin englanniksi ja vaadin samalla rahojani takaisin jos heillä ole tuotetta.

2.  
  3. sampe73

sampe73 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse tilasin joskus väärää muistia ja maksoinkin etukäteen. Tarkemmin katsottuna huomasin että väärää muistia=> sähköpostilla peruutus ja ainakin mulle maksoivat tilille takaisin pulittamani summan.

Mitään muuta kokemusta tosta ei mulla ole.

4. oksapa01

oksapa01 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin kannettavan akun ja maksoin n.100€ 7.1.2008, olen laittanut sähköpostilla useita kyselyjä koskien toimitusaikaa mutta EI vastausta.
    Taitaapi olla sellainen virma että ...... ?

5. jippii12

jippii12 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itse tilasin muistia sieltä, toimitus kesti noin kuukauden, vaikka arvioitu aika oli puolitoista viikkoa, mutta perille tulivat kuitenkin

6. LasL

LasL Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Meinasin tilata tuolta Compact Flash muistikortin, mutta en ehtinyt vielä maksaa sitä kun aloin lukemaan kaikkien kokemuksia em. yrityksen kanssa yhteydessä olleista ihmisistä.

Mitä luulette meneekö kaikki ok, kun laitoin heti tilaus"vahvistuksen" perään että peruisinkin tekemäni tilauksen, koska tilasin vahingossa väärän tuotteen.. ja jokatapauksessa joutuisin palauttamaan sen.

Eihän tuommoisessa tilauksen perumisessa mitään laitonta ole jos ei ole kerennyt vielä maksamaan eikä saamaankaan tuotetta? Nämähän lähettävätkin tuotteen vasta kun sen on maksanut.

Osaiskohan kukaan pistää tähän mitään luotettavaa yritystä (nettikauppaa), josta saisi mahdollisimman halvalla ja nopeasti 1GB Compact Flash muistikortin?

7. Henri243

Henri243 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://www.hizki.com/

Tuolta kannattaa katsella, kunhan saa nettisivunsa kuntoon taas. Ite tilasin sieltä kaks 1GB:n miniSD korttia SD adapterilla ja taisi tulla kahdessa päivässä suoraan laatikkoon ja toimituskuluja tuli tuotteille 0,95€

8. ramu2000

ramu2000 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 11.06.2008
  9. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  10. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En kyllä noiden lukemani kokemusten mukaan ostaisi tuolta mitään;)

On niillä kyllä epämääräisen näköiset nettisivutkin;)

Jaa tämä sivu