Antec Sonata lll

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Menneet 03.11.2007.

1. Menneet

Menneet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kellään samaa koteloa? Jos on niin miten helvetissä Dvd-asema kiinnitetään siihen? Ei vissii ainakaa perinteisel taval et ruuvit kii sivusta tai mitään. Tässä vielä kuva jos joku viisas keksii.
    Aivan selkeä palikkatesti.

http://img222.imageshack.us/img222/4030/koneos3.jpg

2.  
  3. Menneet

Menneet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aa joo älysin

4. purpelo

purpelo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    viittisitkö kertoa et miten ratkasit tän ongelman :D Ite oon menettäny järkeni melkee ku yritin sitä äsken tos laittaa, ja kovolla sama ongelma!!!

5. shnigi

shnigi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Otat cd aseman etusuojan pois, siinä levyssä on kiinni kaksi liuskaa, itselläni violettia. ne kiinnitetään cd asemaan niin että metalliosa tulee ulospäin. Sitten se vaan liu'utetaan paikoilleen. Kovalevyt kiinnittyvät omiin telineisiinsä cd asemien alapuolella. Manuaalista tuo tieto varmaan löytyy :p

6. purpelo

purpelo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    arvasin et niillä tehdää jotai!!! :D Mut joo tosiaa, niinkin uskomatonta kun se on niin manuaalissa ei sanota sanaakaan niistä..

7. purpelo

purpelo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja tarkotatko nyt kovalevyn telineillä niitä suoraan cd-asemien alapuolella olevia koloja, esim se johon korppuasema kiinitettäisiin, vaiko niitä vielä niindenki alapuolella olevia. Koska yritin kovoani kumppiinkin mut eihän siitä mitään tullut... Edellistä koteloa jouduttin hieman "modaamaan" :D

8. purpelo

purpelo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja hups... kyllähän siellä ohjeissakin jotain mainittiin :D Oli vaan hermot niin riekaleina et ei kyenny ajattelemaan sellasii turhuukisa :)

9. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68
    Viimeksi muokattu: 08.01.2008
  10. hebe72

hebe72 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama kiinnitys on Sonata II kotelossa,itse aikoinaan tajusin kyllä tuon heti ilman ohjettakin.

11. Menneet

Menneet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sori purpelo olin itse jo lopettanut tän aiheen seuraamisen kun tajusin ja luulin, että niin noobikysymys et en ajatellut, että jollain saattaisi olla sama ongelma ja jep. Itsellänikin oli hermot nii perkeleen kireällä, kun olin tota joku 4h tehny ja sit kovoo en saanu vittu millää paikoillee : DDD Et jees.

12. Empumpu

Empumpu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pystyykö tuohon tonne taakse kiinniittämään näytön ihan tavallisella 15 piikkisellä johdolla? Näytössäni ei ole oikeen muita paikkoja joihin minulla olisi johto, joten ois aika hyvä jos sen sais sillä 15 piikkisellä kiinni.

13. purpelo

purpelo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en nyt tiiä ymmärsinkö oikein, mutta sehän riippuu ihan pelkästään käytetystä näytönohjaimesta että millaisia paikkoja sieltä takaa löytyy.

14. Empumpu

Empumpu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minkälaisia paikkoja on Inno3D GeForce 8800GT:ssä? Mulla on sitteki toinenki paikka, se on joku DVI-D paikka, mutten ymmärrä mikä se on.

EDIT: Pitäsko tämmösen johon mennä siihen näytönohjaimeen?

Eli, se mitä yritän kysyä, että voiko DVI paikaan laittaa DVI-D,A,I liitännät? Mulla on DVI-D paikka näytössä ja näyttiksessä olisi DVI paikka.

Viimeksi muokattu: 04.02.2008
  15. Menneet

Menneet Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös sen näytönohjaimen mukana tullut sellane paskaosa mikä pistetää näyttiksee ja sen avulla sitten saadaa kii se näyttö? Korjatkaa jos olen väärässä.

16. schnappi

schnappi Guest

Empumpu: Jos näyttiksessä on siis DVI ja näytöstä tulee DVI liitin niin kyllä toimii!

Jaa tämä sivu