Eli olen nyt uutta näytönohjainta hakemassa tämän vanhan Asus Radeon 9600 tilalle. Mikä olisi hyvä? Hinta alle 350e.
AGP väylään en lähtisi enää päivittämään oikeestaan muuta kuin 7600Gt:n Sitten kun tehoa haluaa niin ostaa emon,prossun ja näyttiksen samalla... laitatko muita tietoja koneesta ( tässä saattaisi olla sellainen päivitys paketti, jos et ole lähiaikoina uutta konetta ostamassa)
Kysyn tähän samaan treadiin Kertokaa hyvä näytönohjain tälle kokoonpanolle: Virtalähde: http://www.deltaco.fi/article_information.aspx?ItemID=PSU-217 Virtalähteen kyljessö on merkintä "outtputtwats: 450w" vaikka tuolla linkin sivulla lukee 380W emolevy: MSI K9AGM3 Prosessori: AMD Sempron 64 3200+ Muistia on 2 gigaa ddr2 667mhz Ajattelin semmosta Sapphire Radeon X1950 Pro 256MB PCI-E DualDVI oisko tuo tehokas?
Onhan tuo ihan kohtuu nopea, sulla vaan prossu vähän hidastelee sitä. Huomasin ite kun oli aikanaan 3500+. Mutta hyvä näyttis on ei huonoa mainittavaa muutakun melu vakiojäähyllä.
Voisin psitää koneen tiedot, mutta en ole pahemmin näihin asioihin perehtynyt. Voisiko joku auttaa? Minulla on EVEREST Ultimate Edition.
avaat everestin --> menet "emolevy kohtaan" sitten avaantuu taas uusi "sivu" josta valkkaat emolevy. Sieltä katot merkin/mallin. Sitten katsot suoritin kohdan alta suoritin tyypin. Ja vielä "SPD" kohdan alta muistin määrän ja mallin (varmaan DDR?) Nuo nyt ainakin!
Kiitos schnappi. Emolevy: Asus A7N8X-E Deluxe Moduulin koko: 512 MB Muistin tyyppi: DDR SDRAM Suoritin: AMD Athlon XP, 2100 MHz (10.5 x 200) 3000+
No tossa sun koneessa hiukka prossu saattaa alkaa ottaa vastaan, mutta joku 7600Gt saattaisi olla hyvä tohon. itse säästäsin hiukka rahaa ja ostaisin jonkun "päivitys paketin"... saman tyyppistä, jonka aikaisemmin laitoin.