1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Firefoxin oletushakukone takaisin googleen

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jststrtd 26.10.2007.

  1. jststrtd

    jststrtd Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli siis oletuksenahan firefoxissa hakukoneena on google, siis myös silloin kun tuohon osoiteriville kirjoittaa jotain muuta kuin osoitteen.
    Google myös pyrkii menemään suoraan sivulle esimerkiksi jos kirjoitan "mbnet hinta" osoiteriville niin se menee suoraan hintaseurannan sivulle, eli se menee tämän "kokeilen onneani" toiminnon kautta. Mutta nyt kun jostain ihmeen kummasta tähän kettuun on tullut googlen tilalle Live Search, ja kun yritin sitä tässä äsken palauttaa takaisin googleen, minulla meinasi mennä järki. Minun teki todella mieli huutaa ja oikein kunnolla.

    Minun on aivan pakko sanoa että mielestäni tämä live search on aivan perseestä! Sen verran minua ärsyttää tällainen vallankaappaus, että yhtäkkiä selainta on manipuloitu ja se käyttääkin eri toimintoja kuin mitä itse olen asettanut.

    Eli siis arvanette varmaan mihin tarvitsen apua. Haluan tämän paskakasan pois Firefoxin yltä! Uudelleenasennus auttaa mutta viimeksi tämä live search tuli tähän vasta tällä viikolla, niin asentele sit selainta pari kertaa viikossa! Lisäksi about:config:sta olen yrittänyt tutkia mutta tulosta ei saatu. Myös olen katsonut lisää poista listan läpi jos siellä on jotain Windows live toolbareja joita inhoan yli kaiken.

    Anteeksi nyt hieman karkea ilmaisu, mutta sen verran kuohuttaa tämä toiminta!
     
  2.  
  3. nurmoosta

    nurmoosta Active member

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    2,365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu