Eli mulla on 3 vaihtoehtoo radeon x1550 256, nvidia 7300 256 ja radeon HD2400(?) AGP näyttiksiä. Ensinnäkin saako HD2400 agp:nä mitä myyjä väitti puhelimessa niin mikä nuista olisi paras kakkoskoneen peruspeli näytönohjaimeksi?? Kaikissahan on pixelshader 3.0 tuki?
HD2400:n valitsisin. Mikään noista ei ole kovin kelpo ohjain peleihin. X1950 Pro alkaa oleen jo peleihin hyvä. Paljon budjetti?
Ostin Club 3d radeon HD2400pro 256mb agp näyttiksen. Mistä tiedän mikä pixel shader versio siinä on ja toimiikose täysin kunnolla 300W virtalähteellä, jollainen minulla tälle hetkellä on.
Ei sitä tarvitse itse päivittää. Testaile pelailemalla ja 3Dmarkkeja pyörittelemällä että toimiiko vakaasti.
Näytönohjain on nyt kiinni (club 3d radeon HD2400256mb agp) ja latasin ajurit http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp sivuilta, mutta ajureiden asennus ilmoittaa, että "setup did not find a driver compatible with your current hardware or operating system"?? ja asennukset loppuu siihen. Mistä apu?