koneeni on amd athlon xp 1800+@1533mhz muistia 768mb näytönohjain ati radeon x1650pro 512mb virtalähde bestec 250w noniin aiemmin oli geforce 4mx 440 64mb ja koneen fyysistä muistia 256mb poistin entiset geforcen ajurit , ja asensin oman uuden korttini ja catalyst 7.10 "ajurit" , lisäsin muistiakin 512bm mutta kappas kappas pelit eivät toimi enää ollenkaa,muuten kone ihan ok kun laitan pelin päälle se jysähtää (kuva siis , menee tilttiin) olen ruennut epäilemään että pitäisi hommata tehokkaampi virtalähde esim 400w-500w. jos joku tähän ongelmaani jotain keksii niin antaa tulla KIITOKSET JO ETUKÄTEEN.
Itse epäilisin myös virtalähettä jos muuten toimii mutta pelatessa ei jolloin näyttis käyttää enemmän virtaa.
Itse epäilen, että otsikko voisi olla jopa nykyistä parempi. Laita parempi otsikko, niin etköhän saa vastauksen...
Jep, ongelmaa kuvaava otsikko ensi kerralla, jotta tietää jo heti sen nähdessään, millainen ongelma on kyseessä. edit: ei siis tosiaan tällaisia "!!MIKÄ MÄTTÄÄ!! *help*" On kielletty jo säännöissäkin. Säännöt löytyvät esim. allekirjoituksesta.