Huomasin, että kyseissä pelissä on ärsyttävä bugi. Pelasin Dynasty-kautta 52 ottelua kunnes päätin kokeilla xbox live -pelaamista. No xbox live kehoitti minun asentamaan uuden päivityksen, ja ettei ilman päivitystä voi pelata. Minä sitten asensin ja pelailin jonkin aikaa, ja päätin sitten jatkaa rakasta dynasty-kautta, mutta kappas vaan kun pelin jälkeen tuleva infoikkuna (pelin kaikki tiedot; laukaukset, maalit, kokemuspisteet yms. yms) oli täysin sekaisin. Lisäksi musiikit katos valikosta. Luulin, että se oli hetkellinen bugi joka häviää seuraavan pelin jälkeen. ei hävinnyt. Kaiken lisäksi tilastot eivät päivittyneet, eivätkä pelaajat saaneet kokemuspisteitään. Joten päätin sitten pitkän harkinnan jälkeen aloittaa uuden kauden. Pelasin onnellisesti 15 peliä kunnes ruutuun hyppäsi ikkuna joka ilmoitti uudesta päivityksestä. Minä tietenkin päivitin kun luulin että se korjaisi samalla bugin. No ei kyllä korjannut. En tiedä onko tätä ongelmaa muilla , mutta minulla on ja minua vituttaa niin vitusti.