Minulla on n. 37 Gt kovalevy(vanha kone) ja ryhdyin siivoamaan sitä eli tyhjensin sen kokonaan. Käytin kill-disk ohjelmaa joka myös näyttää levyn kooksi vain 4 gt yritin osioida sitä uudelleen mutta nyt fdisk-komento näyttää koko levyn kooksi vain 4 Gt. Olen yrittänyt luoda osioita lisää mutta 4 Gt ei riitä mihinkään jatko-osioiden luontiin. Koneessa oli kiinni hetken aikaa kovalevy jonka koko oli tuo 4 Gt mutta otin sen pois, koska ei se toiminut niin kuin olisin halunnut. Kysymys: kuinka tuo nykyinen kovalevyn koko tila 37 Gt otetaan käyttöön?
Olisi hyvä tietää mikä,käyttis siinä oli,kun nämä tukevat erikokoisia kovalevyjä W-95:sta ylöspäin.Joten kerro hiukan lisää?Itselläni oli joskus 486 ja win.95 niin tuki löytyi jopa 2,5Gt,ja se oli vanha kone.Nämä SP:et siis service pack:it muuttavat tätä ihan täysin. nämä edesauttavat isompien kovojen asennusta. Edit: tuota tässä seuraa hiukan näitä bootdisk ohjelmia joista voi olla apua,koska olen lukenut niin monesta erikokoisesta kovosta. Joku ei saa näkymään 250Gt kaikkia ja niin pois päin,mutta paljon on kiinni siitä mikä käyttis sulla on.laitan kuitenkin ton linkin tohon josta voit käydä vilkaisemassa,jos apua. http://www.bootdisk.com/