Hei, Voisiko joku auttaa kun olen nnyt hankkimassa uutta näytönohjainta. Koneeni kokoonpano on tällä hetkellä: AMD Athlon 64 3500+ Muisti 2*512 Nykyinen näytönohjain ATI Radeon XPRESS 200. Virtalähde taitaa olla joku 250W. ELikkä minkälainen näyttis kannattaisi ostaa ihan vain peli tarkoitukseen? Mikään mahtivehje ei tarvitse olla mutta ei paskakaan. Riittääkö koneeni tuuletus kun kyseessä on Shuttlen minipc? Entä virtalähde? Hintahaarukka on 150-250 euroa.
Lisäksi näytönohjaimessa olisi hyvä olla tv-out että sais telkkariin kytkettyä. ja poweri olikin 240W
Jos ostas ton X1650 Pro:n niin tartteisko virtalähdettä vai riittäskö toi nykyinen? Vai kannattasko suosiolla ostaa kunnon virtalähde ja kortti?
Vaikea sanoa, että riittääkö nykyinen virtalähteesi X1650PRO:lle. Jos rahaa pisaa niin osta vaikka X1950PRO tai X1950XT. Ota myös huomioon muu laitteistosi eli prossusi teho ja muistin määrä.
mulla on kysyttävää mun koneesta (se liittyy tähän) ajattelin itekkin hankkia uutta näytönohjainta, koska omani on surkea ja siinä ei ole openGL-tukea näytönohjaimeni on matrox dual head millenium g450 16mb ja koneen tiedot: pentium3 1ghrz muistia 1250M kiintolevy: 20 gt pystyykö tähän hankkimaan jtn parempaa näytönohjainta?
löyty tämmönen keskustelupalsta http://www.sudhian.com/index.php?/forums/viewthread/97958/ Jos toi nyt paikkaansa pitää niin pitäisi x1950Pro pyöriä tollakin virtalähteellä.
suositelisin hommaamaan uuden koneen kokonaan..en ainakaan ite tekis tohon mitää muuta ku vaihtaisin kaikki osat koteloo myötä..