1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ostin tossa joku aina sitte xbox 360:sen

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Netti 09.10.2007.

1. Netti

Netti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkemmin sanottuna pari viikoa sitte mun ongelmana on äänekäs muuntaja, pystyn pelaan ehkä 20 minuuttia sen jälkeen alkaa semmonen pörinä että volumet joutuu nostaan täysille. Vein kyseisen muuntajan ja koneen Pietarsaaren Prismaan josta olin ne hankkinu ne soitti Microsoftille asialle ei voi tehdä mitään ennen kun muuntaja on rikki.jos jollakin on samanlaisia kokemuksia kyseistä asiasta voi vastata tai on kohdannu saman ongelman omassa muuntajassa.
    Se on kuulemma tyyppi vika jolle ei voi mitäään mukamas

2.  
  3. Valitsu91

Valitsu91 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kirjoitat Microfirtille tai soitat oikein kauniisti ja kerrot sun ongelman ja kysyt, että millä voisi ongelman ratkaista.

Mulla ei ainakaan oo tollasta ongelmaa.

4. Mr_Dude

Mr_Dude Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No lyöt lekalla muuntajan p****ksi niin sittenpähän on muuntaja rikki. No ei nyt sentään xD. Itselläni boxi hajosi tuossa paripäivää sitten ja on jo korjaukseen menossa. Ei ole minun kohdalla muuntajassa vikaa ollut enkä ole kuullut myöskään että olisi tyyppivika.

5. Netti

Netti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nostin muuntajan kyljelleen ja dvd kotelo alle lakkas heti pörisemästä kaveri meinas että voi olla muuntajan sisällä oleva tuulettimen akseli kiero kun kerran toimii vinottain mutta ei suorassa nyt kun se on vinossa niin ääni on huomattavasti siedettävämpi

Jaa tämä sivu