1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Bittivirta kaapeli vs antenni digitv ?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi vayne 07.10.2007.

  1. vayne

    vayne Member

    Liittynyt:
    27.06.2007
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaikkialla kun kuulee haukuttavan bittivirtaa ja sanotaan sen olevan kaapelissa/antennissa sama.

    Itse elisan kaapelissa ollessani yllätyin, kuinka hyvä kuva on verrattuna tutun antenniversioon. Molemmat siis 42" töllöistä katsottuna ja antenniversio on keskeisellä paikalla pääkaupunkiseudulla, joten vastaanotossa ei ongelmia.

    Onko bittivirroissa eroa ?

    Omassa kansalaisboksissa näyttää joka kanavan kohdalla päävalikossa 6900 mutta se ei taida olla kuitenkaan mikään todellinen lähetysvirta ?

    Edit: Siinä 6900 olikin ks/s perässä, joten ei liity tähän bittivirta asiaan...
     
    Viimeksi muokattu: 07.10.2007
  2.  
  3. kane_k

    kane_k Member

    Liittynyt:
    07.03.2006
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    antennin bitrateista en tiedä mutta joillain kanavilla mitkä itsellä näkyy, bitrate on heikoimmillaan alle 2mbit/s ja se pullamössö vasta mahtavaa katsottavaa on 37" taulusta.
     
  4. vayne

    vayne Member

    Liittynyt:
    27.06.2007
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä noi bitit saa selville ?
     
  5. kane_k

    kane_k Member

    Liittynyt:
    07.03.2006
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse ainakin olen nauhoittanut boksilla pätkän tai koko ohjelman ja siirtänyt koneelle jonka jälkeen jollain videon analysointiohjelmalla katsonut pätkän tiedot.
     
  6. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itsellä on divisionin digiboksi ja sillä pystyy reaaliajassa seuraamaan bittivirtaa. Ei kyllä nättiä kuvaa ole, kun bittivirta huitelee siellä 2mbit/s tienoolla.
     

Jaa tämä sivu