Uusi hiiri pelikäyttöön

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pseDe 27.09.2007.

1. pseDe

pseDe Guest

Eli uutta hiirtä etsisin. Hiiri tulisi pääasiassa pääkayttöön. Langallinen malli pitäisi olla. Hintaluokkaa hiirellä saisi olla n. 60€

2.  
  3. Raquzz

Raquzz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse voin omasta kokemuksesta suositella Razer DeathAdderia.

4. toto1985

toto1985 Guest

5. CoB92

CoB92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    jep deathadder taitaa olla vieläkin markkinoiden tarkin hiiri ainakin esrealityn mousescoren mukaan
    http://www.esreality.com/?a=longpost&id=1300293&page=5
    ylempi kuva on tarkkuuslista ja alempi hinta-laatu lista.. mutta alemmassa listassa ei ole otettu huomioon että hiiri on nyt halventunut todella paljon (nykyään 46€ jimmspc-storessa ja ennen 69€)

edit. hiirellä on yhteensopivuusongelmia asuksen emolevyjen kanssa mutta niitten pitäisi korjautua täysin ajuripäivityksellä razerin sivuilta.. (driver ja firmaware molemmat uusimpiin) ainakin omani korjautui

ja tuohon budjettiin saat vielä hiirimatonkin koska hiiri on vain 46€.. vaikka breathe x3 (n.10€)

Viimeksi muokattu: 28.09.2007
  6. juunas11

juunas11 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, kyllä se deathadder on hienosti toiminu omallakin koneella.

7. 762rk62

762rk62 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä käytössä Razerin Diamondback ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Maksokin muistaakseni vaan n.30€ tai pari euroo yli.

8. pseDe

pseDe Guest

Oon tuota diamondbackia joskus jonku viikon kokeillu eikä oikeen ollu meikän mieleen.

Onkos tuo deathadder nyt sitten kannattava ostos vai onko sillä varteenotettavia kilpailijoita.

Kaveri puhu jotain että razerilta ois tulossa joku uus hiiri että kannattasko odotella vielä vähän aikaa ja katella että miten tilanne kehittyy?

9. CoB92

CoB92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ei mitään testejä tosiaan ole vielä.. mutta luulisi deathadderin olevan ihmiskädelle tarpeeksi tarkka
    edit. ja varteenotettava vaihtoehto deathadderille olisi logitech mx518 joka ei paljoa deathadderille häviä. omaan käteeni ei vain sopinut (kaverin luona testasin) ja ostin deathadderin --> tyytyväinen olen ollut

Viimeksi muokattu: 29.09.2007
  10. pseDe

pseDe Guest

Nyt on deathadder tulossa.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.10.2007

Jaa tämä sivu