1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

N93i - Onko ostamisen arvoinen?

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Spellgoth 20.09.2007.

  1. Spellgoth

    Spellgoth Member

    Liittynyt:
    16.02.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei. Olen aatellut ostaa N93i puhelimen. Minua kiinnostaisi tietää että onko puhelin ostamisen arvoinen. Kertokaa hyviä ja huonoja puolia.
     
  2.  
  3. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No riippuu tietenkin hinnasta.Itselläni ei ole sitä,
    kaverilla kylläkin,ja hänen mielestään paras multi media
    puhelin minkä hän on omistanut.Varsinkin tämä
    uusi joka tuli takuu vaihdossa,ehkä saat vastauksen joltakin
    joka omistaa N93:sen.
     
  4. opaaliola

    opaaliola Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen ihan tyytyväinen N93. Ensimmäinen multimediapuhelin käytössä. Ihan hyvä, itselläni tosin kaatuilee melko paljon mutta varmaan kuuluu näihin multimediakapuloihin enemmän kuin ihan "normaali"-nokioihin.
     
  5. jahlberg

    jahlberg Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2005
    Viestejä:
    171
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyviä puolia en tiedä, mutta huonoa on ainakin se että puhelin on tajuttoman iso ja nokian ominaisuus, että toi on varmaan kans aika hidas jos täytät sitä kuvilla ja videoilla.
     
  6. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Samanlaista vikaa kuten kaverini 93:sessa,hän vei huoltoon
    ja sai uuden laitteen,mutta ei selitystä mikä oli vian syy.
    Tämä uusi toimii ihan ok.
     
  7. opaaliola

    opaaliola Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aaha, no voisi varmaan käytättää huollossa niin näkisi onko normaalia tuo kaatuileminen :) Ja kuten jahlberg totesi, niin kyseinen kapula on kyllä melkoisen kokoinen jötikkä että kannattaa miettiä mistä itse tykkää.
     
  8. m4xxpower

    m4xxpower Guest

    Oma N93i ei ole kertaakaan tökkinyt vaikka muistit alkaa olla täynnä :) oiskohan pojilla jotku maanantai kappaleet :D. eikä tuo nyt niin iso ole kun muistelee millainen oli mobira cityman. ei voi muuta kuin sanoa että aika ässä puhelimeksi :) jos hinta vaivaa nii älä osta ;)
     
  9. Larmuska

    Larmuska Guest

    Aika vanhahan se on. Itse himottelisin ennemmin N82, siinä on paljon enemmän karkkia kuin N93:ssa ja halvempi + uudempi.
     
  10. opaaliola

    opaaliola Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kylläpä on mahtava hupelin kun ei enää kaadu! =)

    Eräänä päivänä kaatui vaan yllättäen ja näyttöön tuli joku teksti: "Phone start-up failed. Contact retailer". Jälleenmyyjälle vaan ja jonkun ajan päästä korjauksesta takasin.

    Nyt ei kaadu enää oleenkaan ja toimii tosi hyvin. Ja tuohon kokoonkin jo tottunut niin eipä häiritse enää =)
     
  11. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jep jep,mutta jos videosta on vertailussa kiinni niin luulen,että N93 kiihdyttää ohi??Eipä silti minäkin ottaisin N82:sen ennen N93:sta
    kun videonteon jätän Sonylle.Mutta jolla ei videokameraa ole ja haluaa silti ottaa videoa,niin ihan hyvin N93:nen ei mitään laatukuvaa mutta silti vaan näkyy ja hyvin.
     
  12. Rauzki

    Rauzki Guest

    taitaaapi olla tyyppivika.. mulla oli kanssa.. se on nyt 4 kertaa huollossa..
     

Jaa tämä sivu