1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DigiTV hankinnassa, neuvoja

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi mikkju9 19.09.2007.

  1. mikkju9

    mikkju9 Guest

    Olen siis hankkimassa DigiTVtä (LCD) mikä on HD ready. Kooltaan 27" tai 32" ja hintakatto aina 1000€:n asti. DVB-C, eli kaapeli malli! TV tulee lähinnä tuoretta PlayStation 3:sta tukemaan, kun ei tuo nykynen 15" boxi-tv oikein näytä juuri miltään.. :D Nyt siis ehdottelua, itse oon yrittänyt kattoa muttakun en just mistään mitään tiedä, apu TULEE tarpeeseen! :)
     
  2.  
  3. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Tässä olisi hyvä kaveri PS3:lle:

    http://www.sony.fi/view/ShowProduct...e=Overview&imageType=Main&category=TVP+LCD+TV

    Hinta tosin ylittää tuon tonnin rajan. Mutta kannattaa ostaa kerralla hyvä televisio.

    Kannattaa kuitenkin kierrellä ja katsella mikä omaa silmää mielyttää. Huomiota kannattaa kiinnittää liitäntöihin sekä erityisesti kontrastiin ja nimenomaan ihan "oikeaan" sellaiseen, eikä siihen dynaamiseen. Plasmaa ei myöskään kannata tuohon tarkoitukseen erehtyä ostamaan, sanoi myyjä mitä hyvänsä.
     
    Viimeksi muokattu: 20.09.2007

Jaa tämä sivu