Ulkoinen USB äänikortti

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi NahQ 18.09.2007.

1. NahQ

NahQ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo elikkäs olisi pari kysymystä koskien äänentoistoa tietokoneella. Eli minulla on tällä hetkellä käytössäni Acerin 3020 läppäri ja atm äänikortti on jokin Realtec AC97, ja kuulemma ei ole kummonen vehje ääntä prosessoimaan.

Eli ensimmäinen kysymys on että onko tuo millanen, tarvitsenko jotain korvaavaa? Olen tässä sijoittamassa Sennheiser HD 555 kuulokkeisiin seuraavaksi ja haluaisin sitten saada tietenkin kuulokkeista kaiken irti, lähinnä pelien pelaamiseen, elokuvien katseluun sekä musiikin kuunteluun tulen käyttämään. Toinen kysymys sitten että miten nämä USB äänikortit toimivat käytännössä, voiko moisella korvata ihan tälläisen vanhan ajan äänikortin?

Ja jos asioista paremmin tietävät voisivat minulle suositella jotain hyvää usb äänikorttia edellä mainituille hardwareille ja käyttötarkoituksille niin olisin kiitollinen.

2.  
  3. atholn

atholn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    pcmica paikkaan on kanssa vissiin äänikortteja. Ja kun kuulokkeet saapuvat niin etkö voi kokeilla miltä kuulostaa ja sitten vasta ostaa uuden äänikortin?

4. NahQ

NahQ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Näinhän on aikomus tehdäkkin, mutta lähinnä haen hieman tietoa ennalta että mikä olisi hyvä ratkaisu jos ääni ei ole kummoinen. Ja muutenkin on kiinnostanut että miten tähän läppäriin saisi paremman äänikortin alle.

Jaa tämä sivu