Utorrent Vista ongelma

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi b0rg 18.09.2007.

1. b0rg

b0rg Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo eli vaikka kuinka oon yrittäny en millään saa asennettua tuota portin ohjausta oikein utorrenttiin. Kokeilin portforward.comin ohjeiden mukaan mutta en oikeen siitä hirveästi tajunnut vaikka olevinaan sen oikein tein, ei auttanut mitään.. Onko jotain suomenkielistä kuvitettua ohjetta tohon portin ohjaamiseen? Eikös se kuitenkin vaikuta latausnopeuteen jonkin verran? Voisko joku opastaa hieman.. Palomuuri sallii utorrentin. Olen yrittäny googlettaa ja lukea joka paikasta mutta en vain saa toimimaan.. Virusturvana avg free, ja win vista palomuuri! Niin ja siinä utorrentissa näkyy siinä keskellä alhaalla se keltainen kolmio..

2.  
  3. podemon

podemon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on vista ja en saanut toimimaan Utorrenttia vaikka kokeilin melkein kaikkea. Kannattaa melkein ottaa vistan oma palomuuri pois käytöstä koska se on aika turha. Hae joku softis muuri mielummin. Itse käytän bitcomettia ja melkein aina tulee täysiä mitä vaan seedit suosii.
    Eli suosittelen että haet bitcomin ja määrität siihen portit ni pitäs lähteä tulemaan kunnolla. Jos ei vieläkään toimi ni löytyy vielä pikku niksejä.

Jaa tämä sivu