Razer tarantula näppäimistö

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pseDe 17.09.2007.

1. pseDe

pseDe Guest

Eli tarkoitus olisi ostaa uusi näppis ja oon kattellu tota razerin lankkua. Haluaisin mielelläni kuulla näppistä käyttäneiden/käyttävien kokemuksia ja mielipiteitä.

2.  
  3. MikroNoob

MikroNoob Guest

Osta Apple Keyboard.
    Im loving it <3

4. Raquzz

Raquzz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuolta voit lukea metkun arvostelun kyseisestä tuotteesta.

5. schnappi

schnappi Guest

olen kerran testannut tota näppistä ja pidän kyllä itse enemmän tästä Login G15 näppiksestä :D

kaikilla on tietty omat mielipiteet :D

metkun arvostelu.

6. pseDe

pseDe Guest

Saakos tuota versiona missä ääkköset?

7. delffi

delffi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pseDE: En ainakaan heti löytänyt tuota razerin tarantulaa skandeilla. Verkkokaupassa (ja muuallakin) on maininta 'nordic' tuotenimen perässä. Hetken jo innostuin että se tarkoittaisi scandien olemassaolo, mutta huonolta näyttää =/

Kyllä näppäimistössä ääkköset täytyy olla! Kerro jos löydät.

8. pseDe

pseDe Guest

Joo, sitä minäkin katselin mutta päädyin samaan lopputulokseen. Oon alkanu kallistumaan tuon g15 puolelle arvosteluiden lukemisten jälkeen. G15 miehet vois kertoa mulle tuosta näppäinten painallus syvyydestä. Siis kuinka paljon näppäintä saa painaa ennenkuin kone rekisteröi painalluksen.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 19.09.2007
  9. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 19.09.2007
  10. Jasoni

Jasoni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Multa löytyy kyseinen lankku ja on hyvä. Tosi jämäkkä, ei nitise eikä natise. Olen pelannut sillä paljon ja tuli tarpeeseen.

Kokeilin myös tuota G15, mutta ei ollut mieleeni. Näppäimen liikerata on todella suuri verrattuna Tarantulaan. Sama kuin pelaisi jollain valmispaketti-tietsikan näppiksellä. Tämä on kovassa käytössä havaittu (myös ulkomaisissa testeissä). Kirjoittaessa myös hyvä.

Verkkokauppa.com:issa taitaa olla Suomen halvimmat Tarantulat. Nordic-layout tarkoittaa juuri tuota ö,ä,å-näppistä. Itsekin tilasin sieltä.

Tuolla lisää -> http://www.techpowerup.com/reviews/Razer/Tarantula

Pistä rohkeesti yv:tä jos on kysyttävää.

11. delffi

delffi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jasoni: ah kiitos tiedosta o/
    On tosiaan hyvä tietää näppäinten "syvyys". Toiset tykkää laptop tyylisistä pienestä syvyydestä ja taas päin vastoin.

Minun tämänhetkisessä näppäimistössä on normaalia matalampi painallus, Jasonin puheiden perusteella joutuu kyllä ottamaan Tarantulan eikä G15.

12. Jasoni

Jasoni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, itsekin aiemman näppiksen aikaan totuin hieman pienempään liikerataan. Tarantulassa se on jotain G15 ja läppärin välimaastoa.

Muista sitten, että kun kytket Tarantulan kahdella usb2:lla koneeseen ja ajat ajurit niin näiden tulisi olla AINA kytkettynä samoihin portteihin. Muuten näppis ei osaa käyttää ajureita. Älä edes vaihda niiden paikkoja. Johto mitä näppis itse käyttää on hieman paksumpi ja toinen joka varmistaa virransaannin kuuloke- ja usb2-liitännöille on ohuempi.

13. XoPp

XoPp Guest

sori kun nostan vanhan topicin mutta mistä saisi siis öäå tarantulan? missään sivullakun ei mainita mitään..

edit.
    ai no niin tietysti......
    älä kysy miksi, mutta luulin että se tarkoittaa minne sitä voi tilata ':D
    no kiitos kuitenkin :p

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.12.2007
  14. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 05.12.2007