elikkäs täällä olisi tarkoitus kertoa ja puhua Wii:n parhaista peleistä itselläni heti tulee mieleen mm.:Mario - Galaxy , Super Paper Mario , Mario Kart Wii , Metroid Prime 3 ...
Kaikki muut ylhäällä olevat paitsi Super Paper Marion olisi voinut jättää sanomatta, sillä se on ainoa Suomessa ilmestynyt :/ Itse sanoisin kokeilun perusteella parhaiksi peleiksi tuon Super Paper Marion, Twilight Princessin, WarioWare Smooth Movesin ja Mario Strikers Charged Footballin.
SM Galaxyn pitäisi tulla pukinkontissa tähän talouteen ja mitä nyt aiemmista SM:sta on kokemuksia niin pitäisi olla hyvä. Toinen mikä ei niin hyvä ole, mutta siltikin mainittava, on The Simpsons game. Ainakin Wii pysyy grafiikoissa mukana. Sillä itse en tykkää pelata esim. COD:ia, koska näyttää rumalta =(
Super Mario Galaxy, The Legend of Zelda: Twilight Princess.. Metroid Prime 3: Corruption. Siinäpä ehkä parhaimmat tähän asti, vaikka viimeisintä en olekaan pelannut. Mutta ehdoton ykkönen tulee varmasti sitten keväällä, kun Super Smash Bros. Brawl julkaistaan.
Itse myös odotan tuota Brawl:n julkaisua. En ole meeleetä pelannu ja haluan todella nähdä mistä kaikki hypetys on peräisin. Omasta mielestäni Galaxy oli todella hyvä ellei täydellinen pelikokemus. Resident Evil 4:Wii edition on hunajaa varsinki kun kontrollit on suoraan taivaasta. 4:n muistuttaa niin paljon Metal Gear Solideja ja se ei ole kuin hyvä asia.