Eli minulla on tällainen ongelma, että kun pistän koneen lepo- tai valmiustilaan, se sammuu aivan normaalisti, mutta käynnistyy mysteerisesti takaisin windowsiin noin 10 sekuntia sammumisensa jälkeen. Tätä ei tapahdu aina, mutta arviolta 2/3 yrityksistäni olen ongelman kokenut. Olen miettinyt, mikä tämän aiheuttaisi ja olenkin kokeillut kaikenlaista mm. erilaisia BIOS:n asetuksia, ilman tulosta. Joten kertokaa te viisaammat ihmeessä missä mättää. Ja todella tarvitsen tuota lepotilatoimintoa, koska en millään jaksaisi käynnistellä aina konetta ja kaikkia ohjelmia uudestaan, enkä toisaalta viitsi pitää konetta käynnissä tyhjillään montaa tuntia huonetta kuumentamassa ja sähköä kuluttamassa. Ja tosiaan koneeni on melko uusi ja tätä ongelmaa on ilmennyt heti alusta asti. Vanhalla kokoonpanolla ei ollut onkelmia. Käyttöjärjestelmä: Vista Premium Emolevy: ASUS P5K Jos tarvitsette lisää tietoa koneestani niin sanokaa.
Joo eli ongelma on todennäköisesti verkkokortissa, eli mene laitehallintaan ota verkkokorttisi asetuksistä täppi pois kohdasta "SALLI TÄMÄN LAITTEEN HAVAHDUTTAA TIETOKONE" Laitehallintaan pääset Ohjauspaneeli - > Laitehallinta (jos käytössä perinteinen ohjauspaneeli) Tai Ohjauspaneeli - > Laitteisto ja Äänet - > laite hallinta. (jos käytössä "ohjauspaneelin pääikkuna") ;D