1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Google-mainoksien tasosta...

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi Quiote 31.08.2007.

  1. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No näistä Googlen mainoksista on ähisty jo moneen otteeseen, mutta mielestäni tämmöiset mainokset ei oikein sovi sivustoon ja alentaa sivun tasoa huomattavasti. Ainakin minun mielestäni. Tottahan se on että tätä sivua pitää jollain pyörittää, mutta rajansa kaikella. Niin, ja onhan sekin totta, että Afterdawn ei hirveesti pysty vaikuttamaan noihin mainoksiin, mikäli oikein olen ymmärtänyt...

    Mutta huhhuh oikeesti, tähänkö on tämä mennyt:
    http://www.imagehosting.com/out.php/i1086356_Afterdawnprintscreen.JPG
    Ja tämä tulee kun mainosta painaa:
    http://www.imagehosting.com/out.php/i1086365_AfterdawnGooglemainos.JPG

    ps. harmi että kerkesin ladata sivun uudestaan, sillä tuossa enytime videomainoksen kohdalla oli ensimmäisellä kerralla samanlainen...

    Edit: no näitähän on nyt joka paikassa: (en ottanut printscrniä koska kyseessä on omat asetukset sivu ;))
    http://www.imagehosting.com/show.php/1086404_AfterdawnGooglemainoksia.JPG.html
     
    Viimeksi muokattu: 31.08.2007
  2.  
  3. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Vinkki:

    Käytä Firefoxia ja lisäosaa Adblock Plus, niin ei tule noita näkemään ;)
     
    Viimeksi muokattu: 01.09.2007
  4. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Vinkki:
    Älä blokkaa mainoksia jos haluat, että Afterdawn on olemassa vielä tulevaisuudessakin. Joo ei se haittaa jos yksi ihminen blokkaa mainokset, mutta ei se siihen yhteen jää kuitenkaan..

    Itse yritän jossain vaiheessa rakentaa asetukset jotka salliin Afterdawnia rahoittavat mainokset, mutta estää samaiset muilla sivuilla.
     
  5. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    OneMember,

    Vinkki: Kokeile perustaa yhtä kattava saitti ja ylläpitää sitä omilla rahoillasi, niin ehkä sitten ymmärrät mainosten tarkoituksen.

    Quiote,

    Olisiko parempi että tuo mainos hyppäisi silmillesi popuppina joka sivulatauksella? Vaikka tuossa yläpalkissa lukisi mitä ja millä värillä, niin se tuskin häiritsee niin paljoa, että elämä siihen kaatuisi.
     
  6. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No tietenkään ei, ja olen tyytyväinen, että tuohon ei ole jouduttu :) toisin kuin monilla vastaavilla ulkomaalaisilla sivuilla...

    Totta! eihän nyt tollaseen elämä kaadu ja tuommoinen mainonta näyttää toimivan, pitihän mun clickata tota mainosta et sain siitä screenshotin ;)
     

Jaa tämä sivu