näytönohjaimen asennus

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi veestyle 27.08.2007.

1. veestyle

veestyle Guest

Eli tilasin tuon 8800gtx:n ja kysyisin että kuinka hankalaa on sen asentaminen? Mitä siinä pitäisi huomioida kun vanhan näyttiksen ajurit on vielä koneessa

2.  
  3. Delf

Delf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Entisen näyttiksen ajurit tietenkin poistat ennen uuden näyttiksen asentamista, ellei se vanha ole emon integroitu näyttis. Helppoa pitäisi olla asentaminen, katsot vain että menee tarkalleen oikeaan kohtaan.

4. j4nnu

j4nnu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja siinä väylän päässä on useesti sellainen muovi klipsi mikä pitää aukasta että saa vanhan näyttiksen pois, sitten kun uutta painat takas niin se itestään menee taas kiinni.

5. veestyle

veestyle Guest

Noista ajureista sen verran, että ennen kuin poistan ne niin mun pitää pistää uusi näyttis koneeseen, koska vanha on rikki.. Voiko tästä aiheutua jotain haittaa tähän uuteen? Auttaako jos avaan windowsin vikasietotilassa?

6. j4nnu

j4nnu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuskin ainakaan haittaa on jos vikasietotilassa käy eka ajurit poistamassa. Mulla ei oo omakohtaisia kokemuksia että mitä tapahtuu jos menee niillä vanhoilla ajureilla mutta veikkaan että jonkunnäköstä error tektiä saattaa tulla ruutuun.

7. veestyle

veestyle Guest

Semmonen ongelma ilmeni että 8800 gtxssä on kaksi pci-e liittimen paikkaa ja mulla on vain yksi.. osaisko joku sanoa että mistä näitä piuhoja saa

Jaa tämä sivu