1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

.:K800i Asiaa/kysymyksiä:.

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi AIMKilla 26.08.2007.

  1. AIMKilla

    AIMKilla Member

    Liittynyt:
    31.03.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    - sony ericssonilla toimiva kuva blogi on helppo käyttöinen, kuvia saa siirtää helposti puhelimesta tietokoneella..mutta maksaako tämä kuvien lähettely blogiin ? joka kerta kun lähettää kuvan niin se maapallon kuva tulee puhelimen näyttöön eli menee tavallaan nettiin ? eli maksaako se ?

    - onko k800i:lle tullut vielä mitään päivitystä joak parantaa videokuvaus laatua ? tai lisäksi että puhelimesta saa taskulampun eli salamavalon saa päälle aivan niinkuin w810i mallissa. elipuhun "Softa" ohjelmista=)



    kiitos vastanneille ja hyvää joulun odotusta :D
     
  2.  
  3. Bazie

    Bazie Regular member

    Liittynyt:
    19.06.2003
    Viestejä:
    149
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en ole huomannut koko blogia, mutta kun laitan, että lähetä blogiin, tulee teksti, jossa sanotaan sen olevan ilmainen tiedonsiirtomaksuja lukuun ottamatta, eli näyttäis se jotain maksavan.

    Itse käytän mukana tullutta kaapelia kun siirrän kuvat tietokoneelle.
     
    Viimeksi muokattu: 27.08.2007
  4. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    1.Blogiin jos laitat kuvia luurista, se maksaa datasiirtomaksun joka on operaattori kohtainen, löytyy liittymäsi tiedoista tai operaattorisi sivuilta.

    2.k800i tuotetuki
    Yleensä tommosia päivityksiä ei ole saatavilla, ja totuus on että SEn puhelimien videokuvaus ei ole parhaimmasta päästä, mutta mulle se on riittänyt, kun on vaikka kuvannu kavereiden kohelluksia :D mut eihän sillä kannata elokuvaa kuvata ;)

    3.k800i luurissa on ksenonsalama (thanks watson!) ja sitä on aika hankala ruveta käyttämään taskulamppuna koska se kuumenee aivan tajuttomasti ja eipä semmosia sovelluksia saa muihin kuin symbian puhelimiin (esim. nokia N ja E series). En ole tutustunut tohon ksenonsalaman toimintaan, mutta epäilen ettei sillä pysty tuottamaan jatkuvaa valoa (voin olla todellakin väärässä). Ja se kyllä kuumenee niin paljon, etten itse edes uskaltaisi käyttää sitä lamppuna, ainakaan kauan...
     

Jaa tämä sivu