1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Error creating magnet registry key

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Propethy 25.08.2007.

1. Propethy

Propethy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Dc sanoo "error creating magnet registry key". Mitä pitäisi tehdä? Olen koittanut etsiä haulla.

Kiitos jo etukäteen!

2.  
  3. rkl82

rkl82 Guest

Sama ongelma. Kyseessä siis Vista. Varmaan joutuu ajamaan järjestelmänvalvojana? Ei oikein innosta kun katoin niin joutuu asetukset laittamaan uudelleen. Vai johtuisiko Windowsin palomuurista?

4. Propethy

Propethy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Enpä osaa sanoa yhtään itse mistä johtuu. Asun itse Lappeenrannassa tällä hetkellä opiskelijakämpässä ja veikkaan että yliopiston oma palomuuri estää jotenki. En ole siitäkään varma. Vista mullakin on ja uusi läppäri. Ei johdu Windowsin palomuurista koska otin sen pois päältä.

Se on kumma ku tähän asiaan ei saa vastausta keneltäkään. Haulla kun katsoin niin muutkin ovat ennen esittäneet vastaavanlaisen ongelman mutta vastausta en löytänyt. Joku sanoi että DC:n uudelleenasennus auttaisi.. no mutta ei auttanut. Olen asentanut DC++:n nyt varmaa 10 kertaa ja aina sama ongelma :D. Aivan varmasti joku tietää..

5. rkl82

rkl82 Guest

Sain pois tuon error creating magnet registry key ilmoituksen. Connection settingissä mulla oli valittuna Firewall with UPnP ja vaihdoin tuon asetuksen Firewall with manual port forwardin ja määritin portit. Uudelleen käynnistys vielä varmuuden vuoksi eikä ilmoitusta.

6. Z4m1X

Z4m1X Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mitkä portit pistit kun vaihdoit tuon asetuksen ?

7. rkl82

rkl82 Guest

Portti 1412 toimii mulla ainakin.

8. podemon

podemon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on vista ja porttien ohjaus ei auttanut. Mut sit rupes toimimaan ko otin täpän pois dc:n asetuksista missä luki jotain magnet registry
    key viittaavaa. Voin tarkastaa sen ko pääsen kotiin.

Itsekin olen pähkäillyt pitkään.

9. podemon

podemon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nii sen dc:n asetuksista "advanced" välilehti ja sit täppä pois kohast "register with windows handle magnet" kohast. Joha rupes toimimaa.

10. Propethy

Propethy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos paljon. Mullakin rupes toimimaan ku tein podemonin neuvot :). Kiitos teille vastauksista.

Jaa tämä sivu