nayttis vanhaan koneeseen

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi warrog 23.08.2007.

1. warrog

warrog Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sanokaas mikä olis hyva näyttis tällässeeseen 1.6g amd athloniin ja 1.5gddr muistia. Tällä hetkellä 64 mb radeon 9200. Ajattelin et jos sais vanhan vielä pyörittää tota lotr onlineä?

2.  
  3. warrog

warrog Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mielellään siinä 50 euroa hinta ja agp

4. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Heh, tuohon Lotr:iin ei ole vielä edes järjestelmäsuosituksia. Eli uusiksi menee kone jos aiot sitä pyöritellä. =)
    Budjettia täytyy siis varata vähintään 700€.

5. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    juu tuo lotr online ei kyllä pyöri tuolla koneella :D pitäis hommata uus prosessori, sitä myötä uusi emolevy ja sitten menee muistitkin uusiksi ellei osta asrockin ihme dual emolevyä, niinkuin mulla.

kun tiltissä oli tuo arvostelussa niin muistaakseni puhuivat siellä että peli vaatii vähintään 3000 megahertzin prosessorin, luultavasti meinasivat jotain AMD 3000+ tai intelin vastaavaa. en kyllä ole varma onko totta...

6. litte

litte Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    SANOTAAN ETTÄ: Saahan sitä Kokkeilla!! eihän sitä tiedä että vaikka toimisi,oletteko kattoneet Jopet Showta....

7. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    saahan sitä kokeilla mutta voi olla hyvinkin epätodennäköistä että lähtee edes päälle noin hitaalla prossulla ja näytönohjaimella, ja jos käy ihme ja lähtee päälle niin se miten se toimii niin on todella epämukavaa pelattavaa.

mulla on ollut tuo näytönohjain kerran koneessa ja vaikka olikin parempi prossu mulla siinä koneessa niin jo 2004 luvulta eteenpäin tehdyt pelit tuntu että ei meinaa toimia.

Jaa tämä sivu