For this model, you must use a power supply that comes with a -5V pin supply. elikkäs onko tuossa powerissa (CHIEFTEC PSU ATX 450W PFC 12CM 27DB) joka on tulossa tuommone... yritin googlettaa mut eipä taaskaa löydä mitää järkevää -.-' jos joku järkevä henkilö viittis millään valaista asiaa =/ ettei mee ihan pilalle kaikki tää hömmeli :S
hmm... tuolla ei kyllä näy mitään -5pin supply jutskaa =/ mutta mihinköhän tuohon emolevyyn se -5-pin supply hommeli tulisi edes? .. onkohan joku elintärkeä juttu? tässä emon manuaali jonka k0jooti kaivoi minulle =) : tässä
Tuo on ihan normaali emo, jossa on 24-pin emon virtaliitin + 4-pin +12V-lisävirtaliitin. Eli ei mitään ongelmaa tuon powerin kanssa.
joo mua vaan nyt jäi häirittee toi MUST use juttu =/ se on niin häiritsevästi sanottu.. eikä google löydä yhtään mitään halaistuakaan sanaa virtalähteestä jonka tiedoissa ois jotain -5pin supllyyn viittaavaa mutta kai minä luotan että toimii lähetin tuonno DigiCompillekin viestin että kattovat xD mut jos kerran toimii niin ei siinä mitää =) kiitos avusta!