Siinä yksi vaihtoehto: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/k...2,64188,51970,49967,52841,64432,60222,34019x2
Oletko itse kokoamassa ko. koneen? Tässä olisi tämän hetken huippukone tuohon budjettiin KLICK! Kaikki pelit pyörivät täysillä asetusilla, jos ei colin mcrae dirtiä oteta huomioon, kun se tuntuu tökkivän markkinoiden parhailla koneillakin. Jos budjetti kestää niin voit vaihtaa C2D prosessorin neliytimiseen. Hintaa tulee lisää noin 80e. Vain muutama peli nykyään osaa hyödyntää neljää ydintä, joten Intel Core 2 Quad Q6600 On järkevä ostos, jos koneen päivitysväli on pitkä tai käytät raskaita hyötyohjelmia. Emolevystä mainittakoon hyvät ylikellotusmahdollisuudet, pystyy hyödyntämään 1333FSB prosessoreita esim. E6750 ja uusi Intel P35-piirisarja. Koteloon kannattaa lisää vielä yksi tuuletin. Itse suosittelisin Noctuan NF-S12-1200. Katso mistä saat halvimmalla koneen laittamastani linkistä ja samalla kannattaa tarkistaa, että kaikkia tuotteita löytyy varastosta, koska muuten koneen lähettämiseen saattaa kulua huomattavasti enemmän aikaa. Koneen kasaaminen maksaa paikasta riippuen 50e-30e ja postit päälle. Joten yhteensä hinnaksi tulee noin 1100e. EDIT: Jos kokoat itse koneen säästät rahaa vielä yhteen 1Gt Muistikampaan, jos tuo 3Gt on tarpeen. Enempää ei kannata ostaa jos käytössä on 32 bittinen vista. Se tunnistaa noin 3-4Gt keskusmuistista.
Monista uusista peleistä on/tulee olemaan erikseen DX9 ja DX10 versio, tai että pelit toimivat DX9-tasoisilla grafiikoilla. Näin varmistetaan mahd. suuri asiakaskunta.