En tiedä miten sain mozilla firefox selaimen käyttökelvottomaksi. Yhtäkkiä ei vaan enää toimi. Olen yrittänyt ladata uudelleen, mutta ei skulaa. Mikä neuvoksi? Olen poistanut easycleanerilläkin ja sitten ladannut. Mutta ei pelitä.
Jep. Lukee näin: Palvelinta ei löytynyt Palvelinta osoitteessa fi.start2.mozilla.com ei löytynyt. * Tarkista osoite kirjoitusvirheiden varalta: esim. ww.mozilla.org oikean muodon, www.mozilla.org, sijaan * Jos muutkaan sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen verkkoasetukset. * Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on käytössä, tarkista että Firefoxin verkkoyhteyttä ei estetä. -Rupesin vaan miettiin, että millä firefoxin verkkoyhteyden pystyy estämään??? En itse löydä f-securen asetuksista, enkä IE:n asetuksista moista pykälää.
tuliko tuo ongelma firefox päivityksen jälkeen ? jotku palomuurit tunnistavat että ohjelmaversio on muuttunut ja kysyvät lupaa että sallitaanko kyseinen muutos , ja jos vastaa ei , niin kyseinen ohjelma ei pääse palomuurista läpi enään.
Jaa-a. En oo ainakaan tietääkseni vastannut ei. Ja Windowsin palomuuri ei oo mulla ees päällä ja f-securesta olen mielestäni, koettanut katsoa oisko siellä joku esto muka. Mikä siis nyt neuvoksi?
Eli pystynkö määrittelemään F-Securessa esim. kohdassa: Ota palomuuri käyttöön palvelut tms?? Siinä kysytään: palvelun kuvaus, protokolla jne.??? Vai....jotain. Neuvoja vaan kiitos.