Itse olen ajatellut ostavani ton asus GF8800 gtx 768mt näyttiksen eli kysymyksenä oli että mahtuuko toi kyseinen näyttis näihin koteloihin antecP 150 ja antec P180. En oo varma meneekä tää näytönohjain keskutelualueelle vai tänne 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' , mutta kiitos vastaajille.
p180 kotelosta vissiinkin pitää poistaa se ylempi kiintolevykelkka,että gtx mahtuu....korjatkaa jos olen väärässä
itse olen tässä kauan ajatellu että mahtuuko toi 8800 gts 320 mb oman paketti koneen koteloon https://netshop.suomi-finland.com/cat/product_details.php?p=102 (en ole vielä jaksanut availla tuota)
Itse taas mietin miksi kaikki ostavat yleensä P150, 180, Sonata III... Onhan niissä samalla hyvät ja "ilmaiset" powerit sisällä, mutta itse tyydyn kumminkin siihen omanlaiseen koteloon ja varmistaen, että kaikki mahtuu mitä haluaakin. Oman kotelon jouduin tilaamaa jenkeistä, mutta enpähän kadu ostosta sillä sain juuri sen mitä halusin. Tyylikkään ja sellaisen jota jokaisella laneilla olijalla ei ole.