Eli mikä avuksi kun avaan prassin niin se valittaa että ei löydä yhteensopivaa polttavaa eli siis tuota lg:tä..mitä minun pitäisi tehdä?olen asentanut uusimmat pX:t mutta sekään ei auta..?!
Prassin valmistus on loppunut aikoja sitten joten sille ei enää löydy tukea... kokeile mieluummin RecordNow Max:ia se on periaatteessa sama softa.
Joo Prassi 2.0 ei tunnista myöskään Toshiba SD-r5112 asemaa. Kokeileppa CloneDVD:tä. Trial lataus löytyy softa osiosta täältäkin, itselläni clonedvd oli vastaus pulmiini ja se on siis toiminut mainiosti.
Joo oon käyttäny kans tota CloneDVD:tä joka toimii kyl mulla ihan hyvin,mut vaan ajattelin et jos se prassi olis ollu paree,mut clonella kyl poltaa ihan hyvin
Olen kyllä silmämääräisesti verrannut prassin ja clonen polttojälkeä, ja ne on ihan hyviä - laatu riippuu enemmän pakkaussoftasta. Joka tapauksessa käytä clonea sille on sentään tulossa jatkossakin päivityksiä
osaiskos joku neuvoa mikä poltto-ohjelma tukee img tiedostoja?? Kun toi recordnow max ei käy tälle asemalle ainakaan vielä...