lämmöt eivät näy paitsi prosessorissa?!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Stympel 02.08.2007.

1. Stympel

Stympel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Morjes, elikkäs semmone ongelma mulla taas o ett en pysty näkee everestillä ja speedfanilla ku mun prossun lämmöt, haluisin tietää mitkä lämmöt on mun emolevyssä,kovossa,näyttiksessä ja kotelossa yleensäkki. Everestil oon asentanu uudelleen eikä se auta. Siinä anturit kohassa ei näy mitään kun katson everestil ja sama homma on speedfanilla??

2.  
  3. NorttiBoy

NorttiBoy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Näetkö BIOS:sta lämmöt? BIOS:iin pääset painamalla del-(yleensä) tai F1-näppäintä koneen käynnistyksen alussa.

4. Stympel

Stympel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu, mut näkyyks sieltä kaikkien osien lämmöt, tai ehdotelkaa ohjelmii jolla voi kattoo näyttiksen,emon ja kovalevyn lämmön seuraus ohjelmii (en tarvitse prosessorin lämmönseuraus ohjelmaa eikä koneessani toimi everest eikä speedfan

5. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    787
    Pisteet:
    193
    Käyttis sinulla ilmeisesti on Vista. Everest on ilmeisesti siinä kohtaa taitanut jäädä kehitytyksen jalkoihin, mulla on ihan sama XP:ssä näyttää, mutta ei Vistassa.
    Lataa PC Wizard 2007, ei tämäkään näytä näytönohjaimen lämpöjä, mutta muut kyllä.

EDIT: Osaisiko joku kertoa millä ohjelmalla Vistassa voisi nähdä kaikki lämmöt ja tuulettimien kierrosnopeudet, keskimääräisellä luetettavuudella?

Viimeksi muokattu: 02.08.2007
  6. Stympel

Stympel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu kiitoksia paljon. nään ohjelmalla prossun ja prossujen ytimen lämmöt erikseen, kovon lämmöt on 35. Emolevyn lämpöjä ei näkynyt mut ne voi sit tsekata biossist.

7. khandaras

khandaras Regular member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Itsellä näkyy speedfanissa, ja nyt everestissäkin. Speedfanin sain muistaakseni toimimaan antamalla sille järjestelmänvalvojan oikeudet. Voi olla myös, että alkoi toimia kun otin uac:n pois päältä. Käytän siis vista ultimättöä.

Jaa tämä sivu