1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

pc suite ei tunnista n73:sta

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi MrsRock 02.08.2007.

1. MrsRock

MrsRock Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmia on siis pc suiten kanssa (yllätys, yllätys), koneessa vista ja uusin ajuri ja pc suite ohjelma asennettu nokian sivuilta. Pc Suite ei tunnista puhelinta, vaikka miten päin irrotan ja laitan kaapelin usbiin. Kooneessa Vista ja N73:ssa päivitetty ohjelmisto. Sillon kerran kun ohjelma tunnisti puhelimen ja aloin muuntaa mp3 tiedostoja pienempään muotoon, ohjelma ei enää muunnakaan niitä, enkä saa näitä tiedostoja edes tiedostonhallinnasta kopioitua puhelimeen. Mikä tätä Suitea vaivaa...mitä uudempia päivityksiä, sitä huonommin toimii. Mistähän saisin takaisin vanhan ohjelmiston ja ajurin...cd-asennuslevyäkään ei löydy.

2.  
  3. jigi85

jigi85 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    poista kaikki pcsuite ohjelmat/nokian ohjelmat koneelta ja käy nokia cleaner (google) millä lähtee sitten ihan kaikki pois ja asenna uudestaan kaikki..=)

4. JooLee

JooLee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on muuten ollut tota samaa ongelmaa. Ja muutenkin tuntuu ettei noi nokian ohjelmat sovi oikein ton vistan kanssa.

Aina (melkei) kun pitäisi alkaa yhtäkkiä laittaa kuvia koneelle niin täytyykin alkaa soheltaa jotai noiden ohjelmien kanssa.

Olen kanssa tuota edellä kuvattua konstia käyttänyt ja aina on alkanut toimimaan.

5. Quiote

Quiote Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla on kans N73. Ja mitään ongelmia missään ikinä ei ole ollut.
    Pc suite on asennettu mukana tulleelta cdltä. Ja kyllä minulla on myös vista (home premium) ja kaikki toimii kuin unelma, kunhan avaa suiten järjestelmänvalvojana...

6. MrsRock

MrsRock Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vistan uudelleen asennus poisti ongelman. Kiitos vastauksista.

7. VILLE78-

VILLE78- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä sama ongelma ja käyttis on Vista.

Koetin ladata tuon nokian cleaner ohjelman mutta se näkyisi toimivan vain 2000:ssa ja xp:ssä eli mainitaan oikeen erikseen että vistan kanssa ei toimi. Varalta vielä koetin ja näin oli :(

8. JooLee

JooLee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täytyisi varmaan muistaa oikein joukolla tuota Nokiaa... Palautetta kehiin siis.

Jaa tämä sivu