Breathe X2 vai SteelPad Qck?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi miles_ 29.07.2007.

1. miles_

miles_ Guest

Eli kumpi? Samalla oli ajatus ostaa MX518. Tokin muitakin hiirimattoja saa ehdottaa samaan hintaluokkaan ja mieluiten aikalailla samankokoista, koska tilaa ei ole enempää.
    Liikkeiden kuvauksissa Breathea sanottiin hitaaksi? What's that suppose to mean?

E: Lisäyksiä

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 30.07.2007
  2.  
  3. Kiedis

Kiedis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hiiri ei siis liiku niin liukkaasti sillä matolla, eli en itse ainakaan tykkää sellaisesta. Varmaan kannattaa ostaa steelpad ja hiireen ne tassut sinne pohjaan kitkan vähentämiseksi ja naarmujen estämiseksi.

4. miles_

miles_ Guest

5. Kiedis

Kiedis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yleensä Steelpadin mukana tulee noita tassuja tai teippiä. Se nyt on aivan sama ostatko erikseen niitä tassuja, jotka ovat tehny kyseiselle hiirelle vai teippiä, josta itse leikkaat sopivia paloja. Itse omistan MX Revolutionin ja tähän piti ostaa jotain paloja, kun alko pohjapalaset naarmuttumaan. Ostin jotain siihen tarkoitettua teippiä ja leikkasin palat sopiviksi.

Jaa'a se on sinun päätöksesi. Kyllähän tämäkin hiiri hyvin liikkuu puupöydällä teipin kanssa, mutta vakaammin se hiirimatolla liikkuu. Ja ne liukupalathan ovat useinmiten tehty poistamaan kitkaa sen teräsmaton ja hiiren väliltä, ei pöydän ja hiiren väliltä.

6. miles_

miles_ Guest

Lähti Qck tilaukseen ilman tassuja tai teippiä.
    Toivottavasti on hyvä! Kiitos Kiedikselle vastauksista. :>

7. miles_

miles_ Guest

Joo, eli nyt on ollut Qck käytössä viikon ja on todellakin hintansa väärti! Hiiri liikkuu pehmeästi ja tasaisesti tässä laadukkaassa Steelpadin hiirimatossa. Suosittelen, 10+ ja Papukaijamerkki!!

Jaa tämä sivu