Olen kasailemassa uutta konetta ja toivoisin mielipiteitä ammattilaisilta eli teiltä.... Asus p5k Intel Core 2 duo e6750 tai Quad q6600 ASUS GeForce 8800 GTS 320 Mt, PCI-E (Mikä kovalevy ?) 2 x 1Gt 800 MHz DDR2 Antec p182 Nexus nx-5000 Logitech UltraX Flat Keyboard Logitech Optical Mouse LX3 Miltä vaikuttaa ja olisiko tarvetta muuttaa jotain? Olen yrittänyt saada infoa alan kaupoista, mutta ei ole oikein tullut mitään vakuuttavaa mielipidettä vastaan.
Jos pelikonetta kasaat niin E6750 tai joku muu halvempi core 2 duo käy ihan hyvin. Samsung T166 320Gt tai 500Gt kovo. Virtalähteeksi Corsair HX520W tai Seasonicin 500W hiljaisempia ja tehokkaampia eikä hinnoissa ole kovin suurta eroa.
Tuo corsairin virtalähde on aivan erinomainen ja sinä on nuo modulaariset virtapiuhat(eli pistelee niitä kiinni siihen virtalähteeseen oman tarpeen mukaan), joiden ansiosta jää koteloon enemmän tilaa ilman kierrolle. Hiljainenkin se on ja sen ääntä ei erota muun kokoonpanon hurinasta.
Pelikonettahan minä tässä yrittelen kokoilla.... Miten on ton emon laita, onko siitä kuulunu mitään negatiivista?