Kannattaako pistää takuuseen?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi mr47 20.07.2007.

1. mr47

mr47 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tein nyt uuden otsikon mutta..
    Kannattaako palauttaa?
    näyttis oli rikki alusta asti, olen kellotellut sitä sen jälkeen vähäsen joten haittaako se jos ne huomaa että oon kellottanut sitä?
    Vai voiko ton vika olla vaan mun hikisessä Prosessorissa(AMD Athlon 3000+)?

Kiitos jo etukäteen

2.  
  3. Undercova

Undercova Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Millä asetuksilla pelaat ja mitä pelejä?

4. mr47

mr47 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oho joo arvasin et jotain puuttu. Katon systemrequirementslab:ista vaikka ArmA. No sen pitäis toimia täysillä, mutta ei. Fraps antaa kokoajan 7-15FPS. Ja kun pistän asetukset vaikka Mediumille niin lagaa vieläkin (resoluutio on 1280x1040). Oon kokeillut myös Hitman blood moneyta, battlefieldia,Ghost reconia mutta sama juttu kaikessa.)
    ja viimisenä, oikein itteäkin nauratti ei toiminu edes F1CC täysillä grafiikoilla.
    kokoonpano:
    Asus A7N8X2.0
    1024MB DRAM (nopeutta jotain 133mhz, johtuuko siitä?)
    AMD Athlon 3000+
    AGP 8X

Viimeksi muokattu: 20.07.2007
  5. khandaras

khandaras Regular member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Kokoonpano ei ole mikään tehojätti, oletko varma että näytönohjaimessa on jotain vikaa? Minkä kokoinen virtalähde löytyy? Alitehoinen virtalähde voi vaikuttaa 3d-suorituskykyyn. Saatko paremmat fps:t jos lasket grafiikoita? Arma kuitenkin on melko raskas peli pyörittää 7600gs:llä täysillä grafiikoilla. Yllensä näytönohjainten viat ilmenevät mustana ruutuna tai pahoina virheinä grafiikoissa, ei alhaisilla fps:llä. Jos muistit on todellakin 133 mhz, se luultavasti laskee suorituskykyä.

6. mr47

mr47 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla OLI 2muistikampaa 333mhz ja toinen varmaan alle sen, no sain jotekin laitettua sen toisen (paremman, tottakai -_-) väärin päin ja kun laitoin koneen päälle niin haistoin jotain.. No, nyt ainakin voin ostaa uuden muistikamman =)
    en tosin uskalla tunkea sitä siihen palaneeseen slottiin ettei sekin hajoa.. no voiko ne laittaaa 2 ja 3 slotteihin?

7. liikeri

liikeri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko armassa 1.08 päivitys tehty? tuolla kokoonpanolla ne asetukset pitäis olla max mediumilla, ja AA ja AF minimissä.

battlefield isot servut 36-64 vaativat vähintään 2gigaa keskusmuistia että ei töki.
    mikä ghostrecon versio?
    tosiaan tuolle kokoonpanolle suosittelen maksimissaan 1024x768 resoja uudehkoissa peleissä. ja niitä asetuksia kannattaa muuttaa sen mukaan että olelliset asiat näyttää hyvältä. ja tuommoiset turhat valoefektit ja ruohot ym(turhat) karsia pois tai minimi tarkkuuteen

virukset ja haittaohjelmat tarkistettu?
    taustalla pöyrivät ohjelmat erittäin minimiin.(meset,ircit,xfire ym pois) kun keskusmuisti on rajallinen. onko mikä virustorjunta?(f-secure ja norton)syövät aikaa kohtuuttomati muistia kun sitä ei ole kuin tuo giga tarjolla.

8. core2

core2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    quote]
    Kannattaako palauttaa?
    näyttis oli rikki alusta asti, olen kellotellut sitä sen jälkeen vähäsen joten haittaako se jos ne huomaa että oon kellottanut sitä?
    Vai voiko ton vika olla vaan mun hikisessä Prosessorissa(AMD Athlon 3000+)?

Kiitos jo etukäteen[/quote]

Tämähän ei ole mikään näytön ohjain millä pelataan,
    näitä parhaita pelejä.Siis en usko että siinä on mitään vikaa.
    vaan se on niinkuin vähän laiska näihin duuneihin.siis jos palautat
    kortin niin he eivät myöskään löydä mitään vikaa,sehän toimi jopa sinulla alussa ennenkuin kellotit.kukaan ei näe että olet kellottanut
    jos et vie konetta sinne mukaan.Irtokortti. non grata karta.
    siis ei toivottu kortti,täytyy olla jotain vikaa!
    Palauta ja vaihda hiukan parempaan,jos se vaikka maksaa
    jonkun lantin lisää.okey harkitse itse.

Jaa tämä sivu