1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kokemuksia Mirai DTL-632V200 ??

Viestiketju HD-kanavat -osiossa. Ketjun avasi kerbo 17.07.2007.

  1. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Tervehdys!

    Sattuipa tosta jimmsin sivuilta halpa lcd töllö silmään ja ajattelin kysyä löytyykö keneltäkään kokemusta kyseisestä tv:stä??

    Millainen merkki tuo Mirai ylipäänsä on? Aika uusi ilmeisesti suomen markkinoilla!? Miltä nuo speksit vaikuttaa, itse en niistä niin ymmärrä... Ja kukahan noita myy suomessa, että voisi käydä katsomassa kuvanlaadun? Ei näkemättä oikein viitsisi ostaa.
     
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Juups.. Verkkokauppakin noita näyttää myyvän, ja pirkkalan liikkeessä on näytilläkin. Täytyypä käydä viikonloppuna tarkastamassa kuvanlaatu.
     
  5. aaaatu

    aaaatu Member

    Liittynyt:
    14.09.2005
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ::eek:ops
     
    Viimeksi muokattu: 22.07.2007
  6. aaaatu

    aaaatu Member

    Liittynyt:
    14.09.2005
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  7. Ncha

    Ncha Member

    Liittynyt:
    27.08.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No miltäs näytti kaupassa kyseinen tv. Eli millainen kuvanlaatu ym. ?
     
  8. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Eipä tullu käytyä katsomassa, ei aika riittänyt. Tossa oli aika hyviä pointteja tossa artikkelissa minkä aaaatu laittoi...
     
  9. Aijjaajuu

    Aijjaajuu Guest

    Itse ostin tuolta postimyynnin kautta tämän Mirain telkan. Laiteeseen oon ollut tyytyväinen, nämä ekat viikot. Mutta tuon firman toimitus tökki pahemman kerran. Tilasin sen kotiintuotuna (ja maksoin siitä). Ilman mitään ennakkoilmoitusta Itellasta(Posti) oli käyty ja jätetty lappu käynnistä/noudettavista postitoimistosta. En saanut kuljetettua tv:tä, joten piti maksaa toistamiseen kotiinkuljetus jotta sain sen seuraavana päivänä kotiin.Kyllä vähin on noin isosta paketista ilmoittaa ennakkoon sen saapumisesta.Ei kukaan voi päivystää aina kotona.
     
  10. jpekkam

    jpekkam Guest

    Tulipahan ostettua tuollainen.

    Nyt on vaan pieni "ongelma"... Olen kaapeliverkossa, eikä tämän vuoksi ole digiboxia ollenkaan, vaan ainoastaan normaali antennipiuha tulee seinästä töllöön. Kuva ei vaan oikein miellytä, kuvassa on haaleita poikittaisjuovia. Luulin aluksi, että kanavat eivät ole kohallaan, mutta siitä se ei ole kiinni. Myös värejä ja muita asetukisa olen säädellyt, mutta ei.

    Onko joku törmännyt samantapaiseen ongelmaan (esim, jollain keskustelupalstalla). Pitää varmaan vielä hommata digiboxi ja kokeilla saanko sillä paremman kuvan. DVD-soittimella leffat näkyy hyvin.
     
  11. jp1972

    jp1972 Member

    Liittynyt:
    09.09.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla oli kanssa kytketty kaapeliverkkoon ilman digiboxia.kuva oli aika suttua..nyt on käytössä topfieldin tf6000coc ja kuva on paljon parempi.en vielä ole säädellyt tv:n kuva säätöjä vaan katson alkuperäisasetuksilla.olen kytkenyt boxin scartilla mutta ajattelin vielä kokeilla jos komponenttiliitännällä tulisi vielä parempi kuva?! dvd kuvaan olen kyllä tyytyväinen..olen liittänyt sen hdmi kaapelilla
     
  12. jpekkam

    jpekkam Guest

  13. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tosiaan kaapelin kun tökkäs nii suttuahan se on! mut hyvällä digiboxilla saa hyvää kuvaa!! itselle ainakin riittävän hyvä! Ja kun tietokoneen tökkäs siihen, niin johan tuli hymy huuleen! on toimiva lcd tv.! Ja edullinen hinta. ;)
     
  14. oki1

    oki1 Member

    Liittynyt:
    11.11.2005
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tuohon saatan myös kallistua, laittakaa tietoa jos vielä ilmennyt jotain (hyvää tai huonoa)
     
  15. jp1972

    jp1972 Member

    Liittynyt:
    09.09.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    lisäys aikaisempaan viestiini..miraissa alkoi ilmetä dvd kuvalla näyttelijöiden kasvoissa outoa vihreää väriä..ja tv on tällä hetkellä huollossa..odotan toiveikkaasti että kyseessä on korjattavissa oleva vika..vian huomasin parhaimmin matrix leffojen 2 ja 3 osissa..
     
  16. Ncha

    Ncha Member

    Liittynyt:
    27.08.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo elikkä itellä oli suunnitteilla sillon ostaa tää mirai, mutta ajattelin kyllä panostaa vähän parempaan ja ostin Samsung 32" R81 töllön. Ja mitä oon miraista kuullut ni en suosittelisi sitä. Monella ilmennyt tuota vihreä ongelmaa. Mutta kukin tallaa tavallaa.

    Ps. Köyhällä ei ole varaa halpaa ostaa ;)
     
  17. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuota väriongelmaa oli Mirai DTL-632V200 mallissa,tosin ei kaikissa. Uudessa Mirai DTL-632E500 mallissa on ongelma saatu poistettua. Itse uudempaa mallia hankkinut 2 kappaletta eikä mitään ongelmia ole tullut vastaan. Näppärä liiskatelkku sopuhintaan.
     
  18. jp1972

    jp1972 Member

    Liittynyt:
    09.09.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    huollosta soitettiin äsken ja tyyppi totesi että vika johtuu luultavasti löysästä/viallisesta johdosta tv:n sisällä..kertoi jopa piuhan nimen mutta se ei kyllä jäänyt mieleen..
     
  19. oki1

    oki1 Member

    Liittynyt:
    11.11.2005
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eilen tuli töllö (DTL-632E500) kotiin ja täytyy sanoa että positiivinen kokemus kaikenkaikkiaan!:)
     
  20. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itellä tossa v200 mallissa on semmonen vika että oikea yläkulman taustavalo palaa muita kirkkaammin, ja häiritsee täysin mustan ruudun aikan silleen, että se nurkka näkyy ikävästi.. en ole viellä kehdannut laittaa korjaukseen, mutta jos toi pahenee tosta nii sit kyl lähetän.. Kertokaa miten ton voi sit lähettää korjaukseen , mihin ottaa yhteyttä yms.?
     
  21. jp1972

    jp1972 Member

    Liittynyt:
    09.09.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pitäis varmaan soittaa ostopaikkaan ja kysyä heiltä ensin..sen jälkeen mun käskettiin ottaa yhteyttä huoltoon joka on powermill..he neuvovat jatkosta..ja luultavasti tilaavat noudon joka hakee tv:n luotasi..
     

Jaa tämä sivu