moro, koneen näyttönohjain pottuilee. käytössä on NVIDIA GeForce 8600GT 256mb heatpipe perus käytössä ei näy mitään häikkää mutta ku pelaa tai kattoo leffoja niin näyttö täyttyy ruuduista. esimerkki: suurempi kuva olen asentanut vaikka kuinka monta kertaa näytön ajurit uudestaan mutta ei vaan onnistu. olen tietysti poistanut vanhat ajurit ennen uuden asennusta.. siis asennus onnistuu mutta ruudut eivät häviä kun poistan näyttis ajurit voin katsella leffoja ajureiden kannsa en voi Valmistajan sivu
Morjentes. Itte omistan saman näyttiksen paitti vaan Club 3D.n "valmistaman" Mulla oli aluks ongelman, et tykkäs videot topat ja pelit jumittaa. Hain vikaa pitkään ajureista koska ne olivat vasta alkaneet tukea 8x00-sarjaa. Loppulta kävin myyjält kysyys onko ollut muistiongelmia, koska kone sen loppumista valiti. Eipä ole kuulemma ollut, niinpä palautin vanhat toimivat kellotus asetukset normaali asetuksiin ja kaskummaa näyttis toimikin normaalisti. Näyttis onkin siis herkempi koneen vakaudesta... Eli yksinkertasesti oletko kellottanut muuta kokoonpanoasi? ja mielenkiinnost, mikä se on?
jess, kone korjattu vika oli näyttikses. takuulla meni ja päivässä vaihtoi, oli sen verran uus kone muute olis pitäny mennä jonnekki keskus-huoltamoon tiedoksi kaikille.