VFAPI ongelmia

#1 18.10.2003 @ 18:47
km2 Suljettu viallisen sähköpostiosoitteen vuoksi
Olen käyttänyt dvd2avi ja vfapi codec readeriä tehdäkseni MPEG-tiedostoista ns. dummy-avi-tiedostoja, jotta voin VirtualDubilla enkoodata ko. MPEGin Xvidiksi.
Nyt mun VFAPI Codec Reader ei enään suostu avamaan dvd2avin d2v-projekti tiedostoja.
VFAPI suostuu avaamaan vain TPR-projekti tiedostoja.
Olen yrittänyt asennella noita ohjelmia uudelleen ja uudelleen, muuttanut tpr-tiedostot d2v-päätteiseksi mutta vfapi se vaan heittää pelkkää kysymerkkiä aina kun yritän availla d2v-tiedostoja..

Onko jollain kokemuksi tästä aiheesta, joista olisi mulle hyötyä. Niin teen vain 640x480 MPEG-2:sta nykyään xviddejä, eli vcd-formaatit voi unohtaa tässä yhteydessä. vdubbihan avaa nätisti vcd-mpegit mutta tahdon laadukkaampaa tavaraa, joten tuo 640x480MPEG2 formatti on se jota käytän.
Olen kokeillut dr. divxää jolla saa näppärästi kaikenlaisia mpeggejä divx:ksi mutta tulos on ollut huono: legomaisuus ja kuva muuten ketuillaan. jotenka pitäis päästä tekeen 2-pass xviddiä. vdubilla se onnistuu, jos van saan tehtya dummy-avin mutta vfapi readerini ei toimi.
niin se toimi kyllä aluksi mutta ei enään..
hohhoijaa..
kiitoksia sille ihmisella joka ratkaisee tämän ongelmani.
AfterDawn Ilmoitus
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.