1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

VFAPI ongelmia

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi km2 18.10.2003.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. km2

    km2 Guest

    Olen käyttänyt dvd2avi ja vfapi codec readeriä tehdäkseni MPEG-tiedostoista ns. dummy-avi-tiedostoja, jotta voin VirtualDubilla enkoodata ko. MPEGin Xvidiksi.
    Nyt mun VFAPI Codec Reader ei enään suostu avamaan dvd2avin d2v-projekti tiedostoja.
    VFAPI suostuu avaamaan vain TPR-projekti tiedostoja.
    Olen yrittänyt asennella noita ohjelmia uudelleen ja uudelleen, muuttanut tpr-tiedostot d2v-päätteiseksi mutta vfapi se vaan heittää pelkkää kysymerkkiä aina kun yritän availla d2v-tiedostoja..

    Onko jollain kokemuksi tästä aiheesta, joista olisi mulle hyötyä. Niin teen vain 640x480 MPEG-2:sta nykyään xviddejä, eli vcd-formaatit voi unohtaa tässä yhteydessä. vdubbihan avaa nätisti vcd-mpegit mutta tahdon laadukkaampaa tavaraa, joten tuo 640x480MPEG2 formatti on se jota käytän.
    Olen kokeillut dr. divxää jolla saa näppärästi kaikenlaisia mpeggejä divx:ksi mutta tulos on ollut huono: legomaisuus ja kuva muuten ketuillaan. jotenka pitäis päästä tekeen 2-pass xviddiä. vdubilla se onnistuu, jos van saan tehtya dummy-avin mutta vfapi readerini ei toimi.
    niin se toimi kyllä aluksi mutta ei enään..
    hohhoijaa..
    kiitoksia sille ihmisella joka ratkaisee tämän ongelmani.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu