1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TF5100PVRc HDMI vai ProCaster PVR-6200C

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi novena 13.07.2007.

  1. novena

    novena Member

    Liittynyt:
    13.07.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,

    olen tassa miettinyt digiboxin ostoa ja nayttaisi silta, etta nuo kaksi otsikossa olevaa ovat vahvoilla, koska haluan juuri tallentavan digiboxin ominaisuuden. Topfieldissa on vissiin ollut hieman napsumisvikaa mita taalta olen lukenut, entas procaster? Onko siina mitaan tyyppivikaa, joka kaantaisi kenties vaa'an Topfieldin puolelle? Jos joku viisas osaisi sanoa, etta kumpi kannattaisi ostaa niin olisin kovin kiitollinen. Kiitos paljon etukateen!

    Sauli
     
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse kanssa jahkailin pitkään noiden laitteiden välillä.sitten kävin viime maanantaina hakemassa Topfield TF-5100 PVRc - HDMI boxin.
    Ei vielä ole ollut mitää ongelmia.tallennukset ja toistot ovat onnistuneet/toimineet,kuva, textit on ihan ok,eikä mitään ylimääräisiä ääniä ole kuulunut.Käyntiääni tosi hiljainen,eikä mitään resonointia esiinny.Alkuasennukset meni ihan ok,että toistaiseksi mennyt kaikki hyvin. Uuden "Topparin" onnellinen omistaja.
     
    Viimeksi muokattu: 13.07.2007
  4. V12

    V12 Guest

    Kun itse olen molempia käyttänyt, niin ehdottomasti tuo Procaster.
    Ominaisuudet on paremmat, ja sen mitä itse olen huomannut, niin se on kuitenkin toimintavarmempi. Ongelmista on kerrottu molemmista, mutta oma kokemukseni kallistuu - ei vaan kaatuu - Procasterin suuntaan.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 13.07.2007
  5. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla ratkaisi päätöksen tekoon laitteen hinta 549€ - tutun kauppiaan alennukset, laitteesta maksoin 500€
     
  6. Arttu_

    Arttu_ Member

    Liittynyt:
    04.07.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ootteko kokeillut Procasterin käyttäjät netin kautta lisätä tallennuksia boxiin? Kun jossain luin, että sellainen olisi mahdollista. Toimiiko?

    On tämä vaikeeta ostaa yks diggiboxi. Olen tässä jonkin aikaa jo seuraillut näitä kirjoituksia ja aina kun luulen, että tuossa se minun boxi on, niin kohta joku ampuu boxin alas.

    Topfieldiä olen käyttänyt itse ja todennut sen toimivaksi laitteeksi. Mutta entäs jos joku muu laite olisikin vielä parempi...köyhän ei ole varaa ostaa huonoa.
     
  7. V12

    V12 Guest

    Miksi?

    Tietojen siirtoon digiboksiin tarvitset tietokoneen. Miksi et katso niitä tallenteita tietokoneen avulla? Toinen vaihtoehto on polttaa ne tiedostot DVD:lle ja katsoa siltä. Soittimen saa jopa alle satasella, jos sellaista ei jo ole.

    Älä turhaan lue/kuuntele muiden "alasampumisia". Jos sen boksin itse itsellesi hankit, ja sitä vielä itse katselet, ja johonkin boksiin olet tyytyväinen, niin siinä se sinun boksisi on. Eri asia on sitten se, jos hankit boksin jonkin muun syyn takia...

    Muuten, se kaikkein paras "ultimate boksi" ei ole vielä ilmestynytkään. Liekö edes suunnittelupöydällä...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.07.2007
  8. Arttu_

    Arttu_ Member

    Liittynyt:
    04.07.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     
  9. V12

    V12 Guest

     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.07.2007

Jaa tämä sivu