eli tämmönen Error verifying steam id tulee ainakun joinaan jollekkin servulle enkä sitten voi pelaa. Steamin buuuttimista on yritetty mutta se ei auta. Eli voisko joku jelppii? kiitos jo etukäteen
"asenna uusiksi". ei huoh.. Pistä steami kiinni, Tuhoa clientregistry.blob ja AppUpdateStats.blob x:\steam -kansiosta ja sitten pistät steamin uusiksi käyntiin.
Älä Tuukkaz ota tätä nyt henkilökohtaisesti.. "ei huoh" oli huokaisu havainnoille joiden määrän olen huomannut nousevaksi. Monesti ehdotetaan heti ensimmäiseksi ratkaisu jolla ratkeaa __kaikki__, huolimatta mikä vika on - ei pyritä edes miettimään kyseistä ongelmaa. Uudelleenasennus, oli kyse pelistä, ohjelmasta tai käyttöjärjestelmästä pitäisi olla se viimeinen vaihtoehto kun ei oikeasti tiedä mikä on vialla. Veikkaan että sinä itse olet tuon steamin kanssa tapellut ihan reilusti - kuten myös minäkin. Sinä, kuten minäkin, olen sen ohjelman kanssa joutunut tilanteeseen jossa viimeiseen vaihtoehtoon on joutunut päätymään... Eikö kokemus ole sitä varten, että voi tälläisissa tilanteissa voi toista auttaa kertomalla sen "nopeamman" tavan? Jos ei se auta, niin sitten suositellaan jotain muuta.
Tarkkavaista jengiä, enkö antanut ymmärtää selvästi että ne on TUHOTTU. Tililtä ulos loggaaminen -.- tuo nyt on jo vähän *köh* enb sano mtn... : D No mutta sain sen toimimaan, asia siis kunnossa... Onneksi.