Amd vai Intel

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jappari 08.07.2007.

1. jappari

jappari Guest

Nyt on dilemma. Olen tässä jo tovin odottanut amd:n vastausta intelin core duo ja quatro prossuille. Pitäis alkaa päivittää konetta ja olen nyt puun ja kuoren välissä. Tietääkö kukaan onko amd:lta tulossa lähiaikoina jotain uutta vai pitääkö päätyä inteliin? Olen ollut aina amd:n omistaja. Vaihtuuko merkki vai?

2.  
  3. kemikaali

kemikaali Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Taitaa vaihtua. Melkeen vuoden loppuun saat odottaa jos AMD:n halua.

Tämä on viimeisin uutinen AMD:n seuraavista prosessoreista mitä olen nähnyt.
    http://plaza.fi/muropaketti/amd-barcelonan-toimitukset-alkavat-elokuussa (Huom! nuo ovat palvelinkäyttöön eivät siis tavallisille tallaajilel)
    Eipä varmaan tule noiden tuplaydin versiotkaan kovin paljoa aikaseimin markkinoille.

Viimeksi muokattu: 08.07.2007
  4. Kiedis

Kiedis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse ostaisin Intelin, koska se on tällä hetkellä hieman AMD:tä parempi, ainakin kellottuessa. Intelin hintojen pitäisi laskea viimeistään syyskuun alussa, ja markkinoille pitäisi saada ilmeisesti jotain uusia mallejakin. Tämä on tosin vain huhua, takuuta asiasta ei ole.

5. Ap85

Ap85 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsekin olen kuullut kovaa huhua, että mm. neliydin prossut intelillä laskiksi mukavasti, todella edullisiin hintaluokkiin, JOSKIN en ole varma tästä. Toivotaan näin.

Ja itse kysymykseen täytyy itsekin myöntyä Intelin kantaan. Vanha AMD mies minäkin olin, kunnes tuon E6600:n hommasin ja tyytyväinen olen. Eli mikäli noi neliydin prossut laskee hinnoiltaan nyt piahkoin, niin suosittelisin päivittämään siihen. Muutoin, myös nykyiset E 4300 ja 4400 ovat kovia varsinkin kellottumaan, eikä maksa paljon mitään.

6. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68

Jaa tämä sivu