Uutta konetta kokoamaan!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi emolucius 08.07.2007.

1. emolucius

emolucius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin, eli... Minun pitäisi joskus lokakuun tienoilla hankkia uusi pöytäkone. Tiedän, että kokoaminen on se Paras ja Halvin(tm) vaihtoehto, mutta olen itse ollut ulkona tekniikan kehityksestä jo jonkin aikaa. Joten pyydänkin Teitä, oi viisaat, ehdottamaan minulle mahdollista kokoonpanoa.

Kone tulisi siis suurimmaksi osaksi pelikäyttöön. En ole mikään kultasilmä, mutta kyllä se FPS nyt kohtuuden rajoissa saisi pysyä, eli ei _paras_, mutta hyvä. Hintaa kokoonpanolla saisi olla se ~1200€(realistinen?). Huomioikaa toki, että ne hinnat tulevat tippumaan tässä kuukausien kuluessa.

Kiitos etukäteen viitseliäille! :)

2.  
  3. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mites olis et vaa odottaisit vaikka syyskuun loppuun ja tekisit sitte tän kyselyn uudelleen? Ku tossa ajassa kerkee tulla nVidialta hinnanlasku ja varmaa jotku muutki osat laskee tossa välissä hintaa ja inteliltäki vois olla tullu uusia prossuja jne joten en näe järkea kasata nyt konetta jonka ostat vasta miljoonienminuttienkuluttua

4. emolucius

emolucius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hah, no juu. Tuossa on järkeä :p

5. joni93

joni93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pikku neuvoja:

1. Lue edelliset keskustelut.

2. Turhia keskusteluja ei tartte luoda kokoajan kun edellisissä samaa juttua.

3. ei liity tähän niin paljon kun vasta lokakuussa meinaat, mutta silti.

4. katotaan kolmen kuukauden päästä uudestaam :)

Jaa tämä sivu