1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows media- ääni tai video tiedostot

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi ford 16.10.2003.

1. ford

ford Guest

Olen kokeillut editoida windows movie makeri kakkosella kuvaamiani videoita ja olen onnistunutkin mutta ongelma on seuraavanlainen:Kun olen tallentanut sen koneelle niin se tallentaa sen johonkin windows media ääni tai video tiedostoksi.Ja mitenköhän voisin polttaa sen nerolla videocd:ksi.Niin että äänetkin tulee mukaan.Tarvitsenko neroon jotain lisäjuttuja vai onko se ylipäätään mahdotonta ja joudun ruveta käyttämään premiere 6.0 joka on aika vaikea käyttää.Olisi vielä tuosta premierestä semmonen juttu että jos joku on käyttänyt sitä niin millä saa säädettyä videoraidan äänen ja oman musiikin äänisuhdetta.Koska on aika inhottavaa kun musiikki soi niin kuuluu päällekkäin kahta ääntä.Mutta tuo poltto on nyt tärkein juttu, koska se on pakko saada vcd:lle.Toivottavasti ymmärsitte ongelmani ja vastaukseen ei tarvi ehdottaa sen TMPGenc:n käyttöä koska se on ihan pimee ohjelma.

2.  
  3. ford

ford Guest

Kiitti vinkeistä...eipä taida apua saada...

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Eli jos meinaat VCD:tä tehdä niin unoha toi windowsin oma softa.
    esim virtual dub ja tmpgenc on ihan hyvä yhdistelmä jos ei tartte muutakun leikata ja liimata pätkä kasaan.

Jaa tämä sivu