Tekeekö tälläsillä koponenteilla mitään?? Prosessori:CORE 2 DUO E6320 BOX tai INTEL CORE 2 DUO E6420 2.13GHz Emolevy: Abit Fatal1ty F-I90HD LGA775 Keskusmuistii: KINGSTON DDR2 KIT 2X1GB (Varmaan riittää??) Itse en keksi mitään hyvää näyttistä hinta sais olla alle 200€ ehdotuksii sellanen joka riittää jonkin sortin pelaamiseen Nää mulla jo on Musta ATX-Tornikotelo ExtremeEngine 3T ,poweri 600W GameXStream ja SAMSUNG T166 320GB Ja saa listä jotaki tähän et tulis parempi... Tää projekti sais tulla maksaan enintään 1200€ ja siihen sisältyy 22 tuumanen näyttö. Kiitos jo etu käteen.
Näyttikseksi Radeon X1950Pro jos löydät alle 200€, hinnat näyttää vaihtelevan ton kortin kohdalla aika paljon.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=60222,34019x2,56561,54993,57607 Tuollaisen ostaisin, postikuluineen tuon 1200€ ja todella tehokas paketti ja hyvä, suosittu näyttö. Edit: Toki olisi kiva tietää mitä pelejä pelaat, silloin voisi tehdä paketin paremmin juuri sinun tarpeisiin sopivaksi, halvemmalla hinnallakin.
Pelaan hyvin vähän mutta haluan että se kestää minulla muutaman vuoden ,ettei tarviis päivitellä hirveesti hetkeen bf2 tulee pelattua silloin tällöin ku kerkiää on niin paljo työ kiireitä...
Jos ostat tuon paketin mitä ehdotin, niin pelaat sillä kyllä ainakin pari vuotta, on nimittäin sen verran tehokas.