1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

UPnP ja NAT-PMP

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi pettuli 05.07.2007.

  1. pettuli

    pettuli Member

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Postitin tämän ensin P2P-alueelle, mutta vastauksia ei ole tullut. Löytyisiköhän teiltä tietoa?

    uTorrent alkoi yhtäkkiä valittamaan:

    UPnP: Could not map UPnP Port on this pass, retrying

    Unable to map NAT-PMP Port

    Ohjelma kuitenkin pystyy imuttamaan sellaista max. 70 kb/s (paljon vähemmän kuin ennen), mutta ei tunnu löytävän jakajia kovin helposti: suurin osa tiedostoista näyttää vain 0 jakajaa.

    Koneessa Windows Vista, A-Linkin RR24 -modeemi, ja tähän asti uTorrent toiminut hyvin. Liekö jokin uusi ohjelma-asennus sekoittanut koneen vai onko joku modeemin asetus tms. itsestään vaihtunut. Asensin ainakin hiljattain sen pahamaineisen BSplayerin uusimman version, joka kantaa mukanaan jotain virusta. Asennuksen yhteydessä Norman totesi laittaneensa jotain karanteeniin. Liittyyköhän tämä jotenkin uTorrentin ongelmaan? Nyt olen jo vaihtanut BS:n 1.36:een.

    Minulla oli aluksi sama ongelma uTorrentin kanssa ja silloin huomasin NetLimiterin häiritsevän sitä. Poistin sen ja alkoi toimimaan. Onkohan nyt siis kyse jostain samankaltaisesta?
     
  2.  
  3. miinis

    miinis Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2007
    Viestejä:
    314
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taitaa olla kyse ohjaamattomista porteista. Oletko tehnyt ohjauksia? Tup UPnP toimii yleensä, suuremman toimintavarmuuden saa ohjaamalla portit itse. Katso löytyisikö tästä listasta modeemiasi. Sitten tee ohjaukset ohjeiden mukaisesti.
     
    Viimeksi muokattu: 05.07.2007
  4. tapsabooy

    tapsabooy Member

    Liittynyt:
    04.01.2011
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on sama ongelma: mut modeemina toimii tuo samsung galaxi s mitä teen?
     
    Viimeksi muokattu: 16.03.2011

Jaa tämä sivu