1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Lämmöt huolestuttaa

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Weldoo 04.07.2007.

1. Weldoo

Weldoo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on nVidia GeForce 7600 GS näytönohjain ja lämmöt ovat aika korkeat. Siinä ei ole tuulentinta ja lämmöt pyörivät n. 80 asteessa. Onko tuo lämpö liikaa kyseiselle näytönohjaimelle vai aivan normi?

2.  
  3. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Alkaa olla melko äärirajoilla. Mikäli kyseessä on "silent" versio, kannattaa parantaa joko kotelotuuletusta tai ostaa erillinen tuuletin kohdistamaan tuuletusta suoraan näyttikseen.

4. Weldoo

Weldoo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kotelotuuletus on muuten hyvä muut pysyvät 40 asteessa. Mulla on sellatteita reikiä kotelossa siinä näytönohjaimen vieressä jos siihen laittaisi tuulettimen(en usko et tarkotettu sille)??

5. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Joko niin tai jollain MacGyver-nippuside-virityksellä säädät sen siihen aivan näyttiksen siilin viereen puhaltamaan ilmaa siihen siileen <- olisi ehkä tehokkain viritelmä.

6. lauri_lr

lauri_lr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla oli aikoinaan tehty tuulettimenteline noista metalliosista jotka ovat lisäkorttipaikkojen edellä ja jotka pitää irroittaa kun esim. näyttis asennetaan. Siinä oli tuuletin kiinni kuumaliimalla.

Jaa tämä sivu