Kone ei toiminut ja PC-checkillä löyty vika näytönohjaimesta, vaihdoin osan takuuvaihdossa ja sain nyt uuden. Pistin kiinni koneeseen ja käynnistin koneen mutta näytössä lukee "No Signal". Näytönohjain on Club 3D Radeon X1950 PRO 256mb HDTV AVIVO. Näytön-ohjaimen virtajohto on kiinni ja kortti on niin pohjalla kuin menee. Kortin takapääty (pääty johon näytön johto tulee kiinni) on hieman ylempänä kuin toinen pääty. Siis ei ole uponnut aivan yhtä syvälle kuin toinen pääty, jää noin 1-2 milliä vajaaksi. Voisiko vika olla siinä? Olen kokeillut änkeä sitä siihen, mutta ei se vaan mene. Takapaneelissa se kohta mihin näytönohjain laitetaan ruuvilla kiinni, voi ottaa vastaan, mutta siinä vaiheessa kun se tulee vastaan niin sehnhän pitäisi jo olla pohjassa.
Irrotin sen metalliosan siitä, se millä se ruuvataan siihen takapalikkaan kiinni, ja nyt se on vaakatasossa, mutta ei vaan sano mitään. Lievästi vituttaa, omistan koneen jonka arvo oli kun ostin noin 1000 euroa ja se on ollut mulla yli puoli vuotta, oon pystynyt käyttämään sitä lähes jopa kaksi päivää.